رویال پلاستیک کارن

شرکت تولیدی رویال پلاستیک

دسته بندی بطری ها براساس حجم:

فیلتر وزن

قاشق، چنگال و کارد پلاستیکی، از جمله پرکاربردترین ظروف یکبار مصرف در زندگی روزمره امروزی هستند. این قاشق، چنگال و کارد به دلیل راحتی استفاده، قیمت مناسب، وزن سبک و همچنین تنوع در طرح و رنگ، در بسیاری از مکان‌ها از جمله مهمانی‌ها، پیک‌نیک‌ها، فست‌فودها، کافه‌ها و حتی رستوران‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قاشق چنگال و کارد پلاستیکی از پلاستیک مرغوب تولید می‌شوند. این محصولات در انواع متنوعی در بازارها موجود هستند. رویال پلاستیک از جمله کارخانجات تولیدکننده محصولات پلاستیکی مثل قاشق چنگال و کارد پلاستیکی، جار پلاستیکی، انواع بطری پلاستیکی، ظرف شیک، ظرف دسر و… می‌باشد. تمامی محصولات تولیدی کارخانه رویال پلاستیک، دارای مجوز و استانداردهای لازم است.

لازم به ذکر است که؛ این کارخانه علاوه بر تولید محصولات پلاستیکی، تولیدکننده و فروشنده دستگاه درب‌بند بطری یا کن سیلر می‌باشد. این دستگاه از جمله بهترین دستگاه‌های دربند می‌باشد که در صنایع مختلف مثل صنایع غذایی، صنعت نوشیدنی و..، برای درب‌بندی قوطی‌ها، شیشه‌ها و حتی درب‌بندی بطری پلاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایا کارد و قاشق چنگال پلاستیکی

  1. راحتی و سبکی وزن: این محصولات به دلیل داشتن وزن سبک، حمل‌ونقل آسانی دارند.
  2. یکبار مصرف بودن: به شستشو و استفاده مجدد نیازی ندارند و پس از استفاده دور انداخته می‌شوند.
  3. قیمت مناسب و مقرون به صرفه: این ظروف پلاستیکی، در مقایسه با ظروف چینی و فلزی، قیمت مناسب و پایین‌تری دارند.
  4. تنوع بالا: در طرح‌ها، رنگ‌ها وحتی اندازه‌های مختلف، تولید و به بازارها عرضه می‌شوند.
  5. بهداشتی بودن آنها: این محصولات به دلیل یکبار مصرف بودن و بسته‌بندی بهداشتی‌شان، خطر انتقال میکروب و بیماری‌ها را کاهش می‌دهند. استفاده از این محصولات در محیط‌های پر رفت‌وآمد و عمومی، به حفظ سلامت کمک شایانی می‌کند.

مزایا استفاده از پک قاشق، کارد و چنگال پلاستیکی یکبار مصرف

  1. امکان سفارشی‌سازی و چاپ لوگو بر روی بسته‌بندی پک جهت تبلیغات برند.
  2. با داشتن ظاهر خاص و منحصر به فرد، به ارزش رستوران یا مکان می‌افزاید.
  1. بهبود تجربه مشتری با طراحی شیک و بسته‌بندی جذاب پک
  2. مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب

کاربرد کارد و قاشق چنگال پلاستیکی

از کارد، قاشق و چنگال یکبار مصرف پلاستیکی در جاهای مختلفی استفاده می‌شود.

  • این ظروف پلاستیکی در رستوران‌ها برای سرو غذاهای بیرون بر و آماده، مناسب هستند.
  • پک قاشق و چنگال پلاستیکی یکبار مصرف در مراسمات و مهمانی‌ها، به دلیل حجم بالای ظروف مصرفی، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • همچنین کارد، قاشق و چنگال پلاستیکی، به دلیل داشتن وزن سبک در مسافرت و پیک‌نیک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • همچنین این ظروف پلاستیکی، در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز برای جلوگیری از انتقال میکروب‌ها استفاده می‌شود.

علاوه بر قاشق و چنگال پلاستیکی، ظرف دسر نیز در مهمانی‌ها، مراسمات، کافه‌ها و…، برای سرو انواع دسرها و بستنی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ظرف نیز در اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی تولید و به بازارها عرضه می‌گردد.

ظرف شیک نیز از جمله ظروف پلاستیکی کاربردی در کافه‌ها، رستوران‌ها و حتی مهمانی‌ها است. این ظرف نیز همانند سایر ظروف پلاستیکی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شود.

انواع مختلف کارد و چنگال یکبار مصرف چیست؟

پک کارد و چنگال یکبار مصرف که به آن کارد و چنگال پلاستیکی یا کارد و چنگال رستورانی نیز گفته می‌شود، متشکل از قاشق، چنگال و چاقو می‌باشد، که پس از یک بار استفاده، می‌توان آنها را دور انداخت.

پک کارد و چنگال پلاستیکی یکبار مصرف، در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی وجود دارند، و می‌توانند از پلاستیک متالیک یا گاهی از چوب ساخته شوند. این پک کارد چنگال و قاشق، جایگزینی مناسب و ارزان برای ظروف غذای استیل و فلزی در تالارها و رستوران‌ها هستند.

این پک‌های پلاستیکی، در همه وزن‌ها، از پلاستیک‌های سبک گرفته تا پلاستیک‌های محکم، وجود دارند.

یکی از مشکلات رایج استفاده از کارد و چنگال پلاستیکی، این است که، لبه تیزی دارند. امروزه با در نظر گرفتن این موضوع، اکثر تولیدکنندگان در صدد رفع این مشکل هستند.

انواع متریال کارد و قاشق و چنگال یکبار مصرف پلاستیکی

کارد و قاشق چنگال پلاستیکی، به صورت کلی از چند نوع مواد اولیه تولید می‌شوند.

متریال اول ظروف، پلاستیک است. امروزه رایج‌ترین و سنتی‌ترین ماده‌ای که می‌توان برای تولید کارد، قاشق و چنگال یکبار مصرف استفاده کرد، پلی پروپیلن (PP) یا همان پلی استایرن (PS) است. این متریال‌ها طی فرآیند پلیمریزاسیون به محصولات مورد نظر تبدیل می‌شوند.

پلاستیک‌هایی وجود دارند که با منابع تجدیدپذیر تولید می‌شوند. تولیدکنندگان نیز، از پلاستیک‌های تجدیدپذیر برای تولید ظروف و محصولات پلاستیکی خود، از جمله: تولید قاشق یکبار مصرف پلاستیکی، تولید کارد و چنگال پلاستیکی، تولید انواع بطری پلاستیکی، تولید بشقاب یکبار مصرف و…، استفاده می‌کنند.

برخی از ظروف یکبار مصرف، از نشاسته گیاهی تولید می‌شوند. این ظروف پلاستیکی با نام ظروف یکبار مصرف گیاهی، شناخته می‌شوند.

البته تعداد ظروف یکبار مصرف گیاهی، با متریال 100% گیاهی، بسیار کم است.

بامبو یک نوع گیاه به شمار می‌آید، ولی می‌تواند متریال بسیار مقاوم و خوب برای تولید قاشق یکبار مصرف، چنگال یکبار مصرف و حتی کارد یکبار مصرف باشد.

محصولات یکبار مصرف تولید شده ازبامبو، از سایر مواد شیمیایی استفاده نمی‌کنند و 100% متریال آنها از بامبو است.

فیبر زمانی حاصل می‌شود که ساقه نیشکر لِه شود و شیره آن کاملاً از ساقه جدا شود. امروزه فیبر برای تولید انواع محصولات پلاستیکی مثل: تولید قاشق یکبار مصرف، تولید چنگال یکبار مصرف و حتی تولید کارد یکبار مصرف، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نکات مهم در زمان انتخاب و خرید قاشق چنگال پلاستیکی

  1. توجه داشته باشید، ظروفی که انتخاب می‌کنید، از مواد اولیه با کیفیت و بهداشتی تولید شده باشند.
  2. پلاستیک‌های ضخیم نسبت به پلاستیک‌های نازک‌تر، مقاومت بیشتری دارند.
  3. محصولاتی را انتخاب کنید، که استفاده از آنها راحت باشد.
  4. حدالامکان از محصولات زیست تخریب پذیر خریداری کنید، چراکه این محصولات به محیط زیست آسیب نمی‌رسانند.
  5. قیمت محصولات در برندهای مختلف، متفاوت است.
  6. این ظروف در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارند، ظرفی را انتخاب کنید که بر اساس سلیقه شخصی شما باشد و با دکوراسیون و نوع غذا، مطابقت داشته باشد.

قیمت کارد و قاشق چنگال پلاستیکی

در وهله اول، قیمت کارد و قاشق چنگال یکبار مصرف پلاستیکی، به نوع خرید بستگی دارد. به عنوان مثال: خرید کارد، قاشق و چنگال یکبار مصرف در بسته‌بندی به صورت پک، با خرید تکی هر یک از اقلام، متفاوت است. بعلاوه خرید به صورت پک، ارزان‌تر از خرید تکی هر یک از آنها در بسته‌بندی‌های تکی کوچک‌تر است.

عوامل موثر بر قیمت کارد و قاشق چنگال پلاستیکی

  • میزان سفارش
  • سفارشی‌سازی و برندینگ
  • کیفیت و نوع متریال بکار رفته در ساخت قاشق چنگال پلاستیکی
  • طراحی کارد، قاشق و چنگال پلاستیکی
  • حجم و اندازه کارد، قاشق و چنگال پلاستیکی
  • و…

خرید قاشق، چنگال و کارد یکبار مصرف همانند سایر محصولات مثل ظرف شیک، جار پلاستیکی، انواع بطری‌های پلاستیکی (حتی بطری یک لیتری و چند لیتری) و… از نظر موجودی و مدیرت زمان، کاهش میزان هزینه‌ها، فرصت‌های سفارشی‌سازی و غیره می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.

جمع بندی

کارد، قاشق و چنگال یکبارمصرف پلاستیکی، از رایج‌ترین محصولات پلاستیکی در بازارها هستند. این محصولات از متریال‌های مختلفی تولید می‌شوند و از نظر چگالی و ضخامت باهم متفاوت هستند. این محصولات در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. این تنوع در طرح و رنگ به شما کمک می‌کند تا با توجه به نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

کارخانه رویال پلاستیک کارن، از جمله برترین تولیدکنندگان قاشق، کارد و چنگال پلاستیکی است. قاشق و چنگال یکبار مصرف و سایر محصولات کارخانه ما، از بهترین متریال و با بهترین روش‌های ساخت، تولید می‌شوند.

مشتریان گرامی شما با انتخاب رویال پلاستیک به عنوان یک کارخانه مطمئن و قابل اعتماد، از مزایایی همچون کیفیت عالی، قیمت مقرون به صرفه، تنوع بی‌نظیر محصولات و همچنین خدمات عالی به شما عزیزان، بهره‌مند شوید.

مجموعه ما بستری را برای خرید آنلاین محصول مورد نظر در کمترین زمان و تنها با چند کلیک ساده، ارائه می‌دهد. در صورت داشتن هرگونه سوال درمورد ثبت سفارش، می‌توانید با شماره‌های 91099737-021 و 09123590852 با نمایندگان فروش و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

ورود | ثبت نام