رویال پلاستیک کارن

شرکت تولیدی رویال پلاستیک

در جهان‌امروز بطری های پلاستیکی جایگاه مهم و پایداری در زندگی مدرن امروزی یافته اند. از بطری های پلاستیکی در خانه برای نگهداری آب و حتی حین حرکت نیز استفاده می گردد. بطری های پلاستیکی در کنار معایبی که ممکن است داشته باشند مزایای بسیار زیادی را هم شامل می شوند و حتی می توان این بطری ها را گزینه بسیار خوبی برای نگهداری مایعات و آب دانست. بطری های پلاستیکی انواع مختلفی دارند و متریال های گوناگونی در تولید آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه ما  برای تولید بطری های پلاستیکی از بهترین متریال و با کیفیت ترین مواد استفاده می نماید و با این تفاصیل نوشیدن آب از این بطری ها کاملا ایمن بوده و کمترین آسیب را شامل می شود. فرقی نمی کند که به دنبال چه گزینه ای باشید! اگر به دنبال بطری های به صرفه با قیمت مناسب هستید یا به دنبال بطری می گردید که با محیط زیست نیز سازگار باشد ما به شما بطری های پلاستیکی رویال پلاستیک کارن را توصیه می کنیم.

بطری پلاستیکی چیست؟

بطری های پلاستیکی به ظروفی گفته می شود که در تولید آن از مواد پلاستیکی استفاده شده است و این بطری ها برای انتقال و نگهداری آب، مایعات و نوشیدنی و… به کار برده می شوند. بطری های پلاستیکی موجود در بازار به شکل استوانه ای طراحی شده اند و یک درب پیچی یا بالابر دارند. بطری های پلاستیکی بسیار محبوب هستند و از ویژگی های این محصول می توان به مقاوم بودن، سبک بودن، با دوام بودن، قابلیت استفاده مجدد، تنوع در رنگ و اندازه و.. اشاره نمود. 

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که بطری های پلاستیکی برای تولید نیز بسیار مقرون و به صرفه هستند. این امر یعنی اینکه شما می توانید بطری های پلاستیکی را با قیمت مناسب تری نسبت به بطری های شیشه ای خریداری کنید. بطری های پلاستیکی دارای خواص مانع بسیار خوبی هستند که به تازگی و کیفیت نوشیدنی و آب درون بطری نیز کمک خواهد کرد. بطری های پلاستیکی از طریق متریال گوناگونی به تولید می رسد و پلی اتیلن ترفتالات، پلی اتیلن با چگالی بالا، پی وی سی و پلی اتیلن با چگالی پایین از انواع پلاستیک هستند. هر کدام از این موارد دارای ویژگی های خاص خود می باشند.

آیا استفاده از بطری های پلاستیکی کار درستی است؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی فرایند تولید بطری های پلاستیکی مانند گذشته نیست. بطری های پلاستیکی فواید شایانی را شامل می شوند و این بطری ها به گونه ای تولید شده اند که هیچ آسیبی به بدن انسان و کره زمین کارد نخواهند کرد. از ویژگی های بطری پلاستیکی تولید شده توسط مجموعه ما می توان به ایمنی برای نگهداری مواد غذایی، قابلیت بازیافت و.. اشاره کرد. بطری هایی که امروزه تولید می شوند کاملا بی خطر بوده و هیچ مواد شیمیایی در تولید آن نیز به کار برده نمی شود. این بطری ها اغلب برای نگهداری نوشیدنی، محصولات مراقبتی، آب، محصولات تمیز کننده و… مورد استفاده قرار می گیرند.  همانطور که بیان کرده ایم بطری های پلاستیکی در زندگی روزمره نقش بسزایی دارند و با استفاده درست و نوآوری مداوم به بخش مهمی از دنیای انسان ها تبدیل شده اند.

آیا استفاده از بطری های پلاستیکی ایمن است؟

بطری های پلاستیکی از متریالی تولید می شود که برای مصرف خطری ندارند و همانطور که گفتیم در تولید آن ها از هیچ مواد شیمیایی استفاده نشده است. ایمن بودن یک بطری پلاستیکی به این معنا است که فاقد مواد شیمیایی باشد و مصرف آن نیز هیچ خطری را به ارمغان نیاورد. متریالی که برای تولید بطری های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد کاملا تایید شده هستند. موادی که در ساخت بطری های پلاستیکی استفاده شده اند به شیوه خاص برای ایمنی برگزیده شده اند چرا که این مواد فاقد مواد شیمیایی مضر و آلاینده های خطرناک هستند بسیاری از بطری هایی که امروزه تولید می شود از موادی ساخته می شود که دارای BPA  نیستند. یعنی تنها ماده ای که ممکن است سلامتی انسان را تهدید کند در تولید بطری های پلاستیکی وجود ندارد. مطمئنا برای آن دسته افرادی که همواره از بطری های پلاستیکی استفاده می کنند تنها چیزی که ادمین دارد ایمنی آن است.

آیا می توان از بطری های پلاستیکی مجددا استفاده نمود؟

امروزه شاهد این‌ امر هستیم که افراد همواره از بطری های یکبار مصرف برای حمل آب استفاده می کنند و بار ها و بار ها آن را پر می کنند. به نظرتان این کار ممکن است خطرناک باشد؟ شاید با یک بار شارژ مجدد بطری پلاستیکی که تازه آن را تخلیه کرده اید مشکلی برای شما به وجود نیاید اما اگر آیت فرایند بارها و بارها تکرار شود بی شک مشکلاتی را به ارمغان می آورد که جبران شدنی نیستند.  همانطور که می دانید شستشوی بطری های پلاستیکی کار آسانی نیست و باکتری هایی که در بطری وجود دارد را نمی توانید بشویید و از بین ببرید. پلاستیک هایی که برای تولید بطری های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرند به گونه ای نیستند که بتوانید از آن ها برای مدت زمان طولانی استفاده کنید.

اگر بطری خریداری کرده اید که به عنوان بطری پلاستیکی چند بار مصرف فروخته شده است پس می توانید از آن چند بار استفاده کنید اما اگر بطری یکبار مصرف خریداری کردید باید تنها یک بار از آن استفاده نمایید و این‌امر بسیار مهم است و به آن توجه زیادی داشته باشید.

برای استفاده از بطری های پلاستیکی به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • از بطری های پلاستیکی فقط برای آب سرد استفاده نمایید.
  • بطری پلاستیکی را تنها با آب سرد بشویید.
  • بطری را نباید در مایکروویو قرار دهید.
  • برای مدت زمان زیادی بطری را زیر نور خورشید و گرما قرار ندهید.
  • اگر بطری خراشیده یا فرسوده بود به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید.

سخن آخر 

بطری های پلاستیکی گروه بزرگی از سایز ها و مزایا را به همراه دارند و فرقی نمی کند که بطری بزرگ یا کوچکی خریداری کنید در هر صورت با خرید بطری پلاستیکی از مجموعه ما از تمامی مزایای آن بهره مند خواهید شد. این بطری ها به صرفه و بسیار مناسب هستند و وزن بسیار کمی دارند. با توجه به این تفاصیل بطری های پلاستیکی همواره بهترین انتخاب خواهد بود. در صورت وجود هر گونه سوال می توانید از طریق شماره های درج شده با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و بهترین بطری پلاستیکی را خریداری نمایید.

این مقاله را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام