رویال پلاستیک کارن

شرکت تولیدی رویال پلاستیک

ظرف های یکبار مصرف از جمله ظروفی هستند که این روز ها در اغلب خانه‌ ها، از وجود آن بهره مند هستیم. در جهان‌ امروز، با پیشرفت روز افزون بشریت روش های بسته بندی نیز مدرن‌ تر و کاربردی تر شده است. این فرایند در صورتی است که ظروف یکبار مصرف چند قسمتی یا چند خانه دوستدار محیط زیست و تجزیه پذیر گشته اند. همین امر سبب شده است که این ظروف در صنعت بسته بندی و غذا همواره مورد استقبال قرار گیرد و تنوع بسیار مطلوبی در این امر نیز ایجاد گردد. این ظروف چه معایب و مزایایی دارند؟ اصلا این ظروف از چه متریالی تولید می شوند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا نگاه  کاملتری به این ظروف بیندازیم.

کاربرد ظروف یکبار مصرف چند قسمتی 

ظروف یکبار مصرف چند قسمتی جنس های گوناگونی دارد و با توجه به نیاز مصرف کننده نیز کاربرد آن تعیین می شود. لازم است به این نکته اشاره کنیم که بسیاری از رستوران ها و حتی مراکز تهیه غذا به دلیل نوع بسته بندی اشتباه خود بسیاری از مشتری های خود را از دست داده اند. این در صورتی است که روشی مناسب تر و بهتر را جایگزین بسته بندی غذای خود نمی کنند. یکی از بهترین و کاربردی ترین روش برای این امر انتخاب ظروف یکبار مصرف به صورت هوشمندانه است. حتما بار ها و بار ها ظروف یکبار مصرف چند قسمتی را دیده اید. رستوران ها برای غذای بیرون بر و سرو غذا از این ظروف استفاده می کنند و با توجه به سلیقه خود غذا را تزئین می نمایند. با توجه به نوع این ظروف می توان هر غذا را در خانه جداگانه قرار داد و با گنجایش یک نفر آن را بسته بندی نمود. 

انواع ظروف یکبار مصرف چند قسمتی 

انواع ظروف یکبار مصرف چند قسمتی 

قبل از اینکه به سراغ انواع ظروف یکبار مصرف چند خانه برویم باید بگوییم که این ظروف به ترموفرمینگ نیز شهرت دارند. در واقع ترموفرمینگ به روشی گفته می شود که طی آن ورقه های پلاستیکی از طریق فرایند قالب گیری به محصولات متنوعی تبدیل می شوند. در این فرآیند نیز به ورقه های پلاستیکی حرارتی داده می شود و این حرارت تا جایی ادامه پیدا می کند تا فرایند شکل دهی نیز آسان گردد. پس از اینکه مواد خشک شد می توان پلاستیک های اضافی را برش داد و از آن محصولی قابل استفاده تهیه کرد. ظرف های چند قسمتی پلاستیکی نیز دارای انواع مختلفی هستند که شما می توانید با توجه به نوع غذا و … ظروف مورد نظر خود را برگزینید. انواع ظروف چند قسمتی یکبار مصرف عبارتند از:

  • ظروف یکبار مصرف سه خانه 
  • دیس یکبار مصرف مشکی 
  • ظروف ترموفرمینگ سایز متوسط 
  • ظرف های ترموفرمینگ دو خانه 
  • کاسه ترموفرمینگ 

ظروف یکبار مصرف چند قسمتی چه مزایای دارند؟

  • چند قسمتی بودن : این ظروف دارای ویژگی چند قسمتی بودن هستند و همین امر سبب می شود که بسته بندی در صنعت غذا حالت اقتصادی تری به خود بگیرد و همین‌ امر نیز سبب شده است تا مشتری بتواند با پرداخت هزینه کمتر چندین غذا را همزمان دریافت کند و از چند نوع غذا بهره مند شوند. 
  • سبک بودن: اگر بخواهیم این ظروف را با ظرف های دیگر مقایسه کنیم باید بگوییم که ظروف یکبار مصرف چند خانه وزن بسیار کمی دارند و هنگام جابه جایی آن ها هیچ مشکلی رخ نخواهد داد.
  • تنوع در بسته بندی و طرح: این ظروف در حال حاضر در رنگ های سفید، شفاف و مشکی تولید شده اند و با توجه به سلیقه و نوع غذا متغیر هستند. 
  • تجزیه پذیر بودن ظروف یکبار مصرف چند قسمتی: ظروف چند قسمتی دارای قابلیت تجزیه پذیری هستند و باید بگوییم که مجددا به طبیعت بر می گردند. آیت ظروف به محیط زیست هیچ آسیبی دارد نمی کنند و برای حیوانات و طبیعت مضر نیستند. برخی از ظروف پلاستیکی که در بازار موجود هستند قابل تجزیه نمی باشند و حتی چندین سال در طبیعت باقی خواهند ماند. آیت ظروف ممکن است توسط حیوانات بلعیده شوند و همین امر سبب نابودی گونه های مختلف حیوانات می شود. 
  • مایکروویوی بودن: شما می توانید طرف یکبار مصرف چند خانه را در مایکروویو قرار دهید و اگر غذای شما نیاز به گرم کردن داشت نیاز نیست از ظرف دیگری استفاده کنید.

سخن آخر

استفاده از ظرف های یکبار مصرف چندخانه یا چند قسمتی انتخابی بسیار به صرفه و مقرون و در عین حال کاربردی است. اگر در ابتدای کار با چالش قیمت و هزینه مواجه هستید این ظروف هزینه بسیار به صرفه و مناسبی دارند. شما می توانید از طریق ایجاد تنوع در غذا، به آسانی سود کلانی بدست آورید و از طرف دیگر رضایت مصرف کنندگان خود را جلب نمایید.  کیفیت مواد غذایی در ظرف های یکبار مصرف چند قسمتی ۲ تا ۴ ساعت حفظ می ماند و می توان غذاهای کم حجم یا رژیمی و سالاد های گوناگون را در این ظروف بسته بندی نمود. این ظرف ها مقاومت کمتری به نسبت ظروف مایکروویوی دارند و پیشنهاد می کنیم برای سرو چند غذا از ظرف های ترموفرمینگ استفاده نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت رویال پلاستیک کارن با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و به پاسخ سوالات خود دست یابید.

این مقاله را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید...

2 پاسخ

  1. شما فقط در زمینه فروش ظروف یکبار مجلس فعالیت دارید؟ بطری پلاستیکی تولید نمیکنید؟ بنده میخواستم به صورت عمده و به تعداد بالا برای فروشگاهم خریداری کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام