رویال پلاستیک کارن

شرکت تولیدی رویال پلاستیک

در جهان امروز با پیشرفت و توسعه فراوان علم و تکنولوژی مواجه هستیم و با این وجود دیگر در مهمانی ها کمتر نیاز به شستن ظرف ها پیدا خواهیم کرد. در چندین سال اخیر ظروف یکبار مصرف لوکس وارد بازار شده است و از زمانی که پا به بازار و دنیای ما گذاشته است از محبوبیت و استقبال بسیار زیادی برخوردار است‌. این قبیل ظرف ها مزایای بسیار زیادی دارند و نیازی به شستشو ندارند. علاوه بر این ظروف یکبار مصرف لوکس زیبایی خاصی را به سفره شما خواهد آورد و از نظر زیبایی به گونه ای طراحی شده است که تفاوت چندانی با ظروف فلزی نداشته باشد. انواع ظروف یکبار مصرف لوکس چیست؟ این ظرف ها چه کاربردی دارند؟ در ادامه با رویال پلاستیک همراه باشید تا این ظروف را دقیق تر بررسی کنیم.

انواع ظروف یکبار مصرف لوکس 

این ظرف ها در انواع مختلفی به تولید رسیده و در بازار عرضه شده اند. این ظرف ها با توجه به نوع استفاده افراد در طرح و رنگ های مختلفی وجود دارند. انواع ظروف یکبار مصرف لوکس به شرح زیر است:

  • دیس یکبار مصرف 
  • ظروف یکبار مصرف چند قسمتی 
  • ظرف سالاد سزار 
  • ظروف یکبار مصرف ژله ای

توجه داشته باشید تمامی ظروف ذکر شده توسط شرکت تولید کننده ….. تولید و در بازار عرضه می شوند. این شرکت از اعتبار و استاندارد های لازم برخوردار بوده و در فرایند تولید خود از بهترین و باکیفیت ترین متریال استفاده می کند.

ظروف یکبار مصرف لوکس چند قسمتی چیست؟

یکی از پرطرفدار ترین ظرف های یکبار مصرف لوکس، ظروف چند قسمتی است. مشتری ها می توانند با استفاده از ظروف چند قسمتی، چند نوع خورشت، سبزی و دسر را به بهترین نحو ممکن تزئین کنند و استفاده از این ظرف غذای سرو شده را بسیار زیبا خواهد کرد و از نظر قیمتی نیز برای مشتری ها بسیار به صرفه است. این قبیل ظرف ها از رنگ و طرح های گوناگونی برخوردار بوده و به گونه ای لوکس ترین ظرف یکبار مصرف محسوب می شوند.

همانطور که گفتیم این ظرف ها در طرح و رنگ های مختلفی برخوردار هستند و تنوع بالایی دارند. با این وجود قادر به نمایش همه ظروف نیستیم. توجه داشته باشید که برخی از این ظروف به گونه ای طراحی شده اند که بتوانید از آن در مایکروفر نیز استفاده کنید و این امر را بدون هیچ نگرانی برای سلامتی خود انجام دهید. ظروف یکبار مصرف لوکس در دما های مختلف هیچ واکنش بدی با غذا نخواهد داشت.

ظروف یکبار مصرف لوکس چه کاربردی دارد؟

ظروف یکبار مصرف لوکس چه کاربردی دارد؟

این قبیل ظرف ها در چند سال اخیر جایگزین ظرف های دیگر شده اند و همواره مورد استفاده قرار میگیرند و کاربرد فراوانی دارند. در مهمانی های رسمی، رستوران ها، جشن تولد، کافی شاپ از ظروف یکبار مصرف لوکس استفاده می شود. با استفاده از این ظرفها دیگر نیازی به شستشوی ظرف نیست.همچنین شما می توانید برای نگهداری و سرو انواع سالار و انواع بستنی و همچنین برای نگهداری انواع خورشت و برنج از ظرف یکبار مصرف لوکس استفاده کنید. این ظرف ها قادرند که تمام نیاز مشتری های عزیز را برآورده کنند.

ظرف یکبار مصرف لوکس را از کدام تولید کننده خریداری کنیم؟

رویال پلاستیک کارن یکی از تولید کنندگان بسیار معتبر در زمینه تولید ظروف یکبار مصرف لوکس است که چندین سال است که در این زمینه فعالیت می کند. این تولید کننده طی چند سال فعالیت خود توانسته اعتماد مشتری های خود را بدست بیاورد و همواره در فرایند تولید خود از متریال بسیار باکیفیت و تجهیزات بروز و همچنین کارشناسان مجرب استفاده می کند. توجه داشته باشید  که این ظرف ها از متریال گوناگونی تولید می شوند و جنس های متفاوتی دارند. ظروف یکبار مصرف پت، پی اس، آلومینیومی، طبیعی، پ‌پ و.. از انواع ظرف یکبار مصرف هستند. که ما این قبیل ظرف ها را با کیفیت بسیار بالا و بسته بندی های بسیار لوکس تولید خواهیم کرد.

ظروف یکبار مصرف لوکس چه مزایایی دارد؟

 از مزایای این ظرف می توان به قابلیت شکل پذیری، عدم واکنش در دمای بالا، قابل بازیافت و بازگشت به چرخه، زیبایی منحصر به فرد و.. اشاره نمود.  علاوه بر این مزایا، ظرف های یکبار مصرف لوکس از نظر ظاهری گوناگون هستند و حتی شما می توانید در مهمانی های رسمی و مهم خود با مشورت کارشناسان ما ظروف متناسب با آن مراسم را خریداری کنید. ‌کارشناسان ما به شما پیشنهاد می دهند که از لوکس ترین ظروف استفاده کنید چرا که این ظرف ها علاوه بر کیفیت بالای متریال زیبایی بسیار خاصی دارند.

قیمت ظروف یک بار مصرف لوکس 

در مورد قیمت ظروف یکبار مصرف لوکس باید بگوییم که این ظروف با توجه به طرح و جنسی که دارند قیمت متفاوتی نیز دارند. اما این نکته را در نظر داشته باشید که می توانید این ظرف را از سایت ما با قیمت بسیار پایین تری خریداری کنید. این ظروف مانند هر وسیله دیگری همواره تحت تاثیر نوسانات بازار قرار دارد و این ظرف نیز از جمله محصولاتی است که همواره قیمت آن در حال تغییر بوده است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق این ظرف ها از طریق شماره های درج شده با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

سخن آخر 

ما برای آسان سازی فرایند خرید بستری را فراهم کرده ایم‌ تا شما عزیزان بتوانید به صورت اینترنتی ظروف یکبار مصرف لوکس را خریداری کنید.اگر قصد سفر دارید یا به هر دلیلی وقت خرید حضوری و رفتن به فروشگاه را ندارید می توانید از طریق اینترنتی اقدام به ثبت سفارش کنید. همانطور که گفتم این ظرف ها انواع مختلفی دارد و تمامی این محصولات توسط شرکت رویال پلاستیک کارن تولید و در بازار عرضه می شود.

این مقاله را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید...

ورود | ثبت نام