رویال پلاستیک کارن

شرکت تولیدی رویال پلاستیک

دستگاه کن سیلر چیست؟

دستگاه کن سیلر اتوماتیک یکی از اختراعات جدید و کارآمد در صنایع می‌باشد. این دستگاه درب بند پیشرفته، می‌تواند فعالیت‌های خود را به صورت خودکار و بدون نیاز به نیروی انسانی انجام دهد. با گذشت زمان، این دستگاه درب بند از روند تکیه بر کمک‌های انسانی به اتوماسیون کامل منتقل شده است. این مرحله مهم برای بیشتر شدن بهره‌وری و کاهش خطاهای تولید بسیار مهم است.

دستگاه کن سیلر یا دستگاه درب بند قوطی، برای بستن درب انواع بطری‌ها و قوطی‌ها استفاده می‌شود. این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک است و می‌تواند درب انواع بطری‌ها را بدون دخالت دست و به صورت کاملاً هوابند ببندد. این دستگاه با توجه به نوع آب‌بند بطری‌ها و قوطی‌ها، اجزا، طرح‌ها و عملیات متفاوتی دارد.
این دستگاه درب بند قوطی، روشی ایده آل و راحت برای افزایش ماندگاری مواد غذایی و نوشیدنی‌های مختلف با بسته‌بندی آن‌ها در شرایط بهداشتی است. این دستگاه، معمولاً به صورت گسترده در صنایع دارویی، شیمیایی، نوشیدنی، غذایی و… استفاده می‌شود.
دستگاه درب بند تمام اتوماتیک از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است که کاربر می‌تواند با توجه به عملکرد لازم، تنظیمات دستگاه را تغییر دهد.

تأثیر دستگاه های کن سیلر بر کیفیت بسته ‌بندی

  • داشتن دقت بالا در بسته‌بندی محصول: دستگاه‌های کن سیلر دقت بسیار بالایی دارند. این موضوع سبب می‌شود محصولات به صورت منظم و بدون مشکل بسته‌بندی شوند.
  • حفظ تازگی محصول: با کمک گیری از تجهیزات درب قوطی، محصول داخل قوطی به خوبی محافظت می‌گردد. این موضوع سبب می‌شود طراوت و کیفیت محصول تا زمان استفاده حفظ شود.
  • افزایش زیبایی و ظاهر بسته‌بندی محصول: دستگاه‌های کن سیلر، می‌توانند بسته‌بندی محصول را زیباتر جلوه دهند. این موضوع می‌تواند زیبایی، جذابیت و فروش محصول را دو چندان کند.

مزایای دستگاه درب بند قوطی

این دستگاه مزایای بسیاری دارد که در این بخش به برخی از آنها اشاره می‌شود.

  • سرعت و دقت بالا
  • بهبود کارایی تولید
  • کاهش هزینه نیروی کار
  • سهولت استفاده از دستگاه
  • تضمین کیفیت و ایمنی محصولات با پیشگیری از نشت، اکسیداسیون و آلودگی‌ها
  • افزایش ماندگاری محصولات با پر کردن گاز نیتروژن یا ایجاد خلأ داخل قوطی‌ها
  • امکان سازگاری با اندازه‌ها و اشکال مختلف قوطی‌ها

معایب دستگاه درب بند قوطی

دستگاه کنسیلر یا درب بند قوطی علاوه بر داشتن مزایا، معایب خاص خود را دارد. در این قسمت برخی از معایب احتمالی دستگاه درب بند آورده شده است:

  • داشتن هزینه بالا: این دستگاه‌های درب بند هزینه زیادی دربر دارند علی‌الخصوص اگر دستگاه‌ها به صورت حرفه‎ای و با کیفیت بالا باشند. از این رو ممکن است برای کسب و کارهای کوچک یا جدید، هزینه زیادی به دنبال داشته باشد.
  • داشتن مهارت استفاده از دستگاه: برای استفاده از دستگاه درب بند قوطی، باید با آموزش و مهارت استفاده از آن، آشنا بود. در صورت عدم توانایی در تنظیم صحیح دستگاه درب بند، می‌تواند در بسته‌بندی قوطی‌ها، مشکلاتی به وجود آید.
  • داشتن تنظیمات پیچیده: بعضی از دستگاه های درب بند قوطی ها، تنظیمات پیچیده‌ای دارند؛ که برای استفاده از دستگاه به تجربه و آشنایی دقیق با آنها، نیاز است.
  • نیاز به نگهداری و تعمیرات: دستگاه‌های کن سیلر (can sealer) یا درب بند، به نگهداری و تعمیرات دوره‌ای نیاز دارند، تا به صورت مداوم و بهینه عمل کنند. این موضوع می‌تواند هزینه های جانبی زیاد و زمان بری را به همراه داشته باشد.
  • محدودیت در اندازه و نوع بسته‌بندی: بعضی از دستگاه‌های درب بند قوطی‌ها، در اندازه و نوع بسته‌بندی‌ها، محدودیت‌هایی را دارند و امکان سازگاری با هر نوع قوطی را ندارند.
  • سرعت محدود: به طور کلی، بسته‌بندی قوطی ها با استفاده از دستگاه کن سیلر، نسبت به سیستم‌های خودکار بسته‌بندی، زمان‌بر تر است. بنابراین اگر به تولید حجم بالا و سریع نیاز باشد، ممکن است استفاده از این دستگاه‌های درب بند مناسب نباشد.
  • حفاظت ناکافی در برابر آلودگی: بعضی از دستگاه‌های کنسیلر، نمی‌توانند در برابر آلودگی‌ها و ورود هوا به داخل قوطی‌ها، حفاظت کافی داشته باشند. این موضوع می‌تواند موجب کاهش کیفیت محصولات بسته‌بندی شده شود.

به صورت کلی می‌توان به این نتیجه رسید که دستگاه‌های درب بند قوطی‌ها برای بسته‌بندی محصولات در حجم‌های کم و با دستگاه‌هایی با کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه، می‌تواند مناسب باشد؛ ولی برای بسته‌بندی‌ها با حجم‌های بالا و یا محصولانی با ویژگی‌های خاص، ممکن است بهتر باشد از سیستم‌های خودکار و پیچیده‌تری استفاده شود.

ویژگی های رایج دستگاه های کن سیلر تمام اتوماتیک

  • دارای صفحه نمایش لمسی و PLC می‌باشند و می‌توانند کل فرآیند آب‌بندی بطری‌ها را نظارت و کنترل نمایند؛ و همچنین نکات عیب یابی و هشدارهای خطا را ارائه دهند.
  • دارای یک یا چند سر آب‌بندی می‌باشند و می‌توانند از طریق چهار غلتک دوتایی، آب‌بندی قوی و ضد نشت ایجاد کنند.
  • این دستگاه‌ها، تسمه نقاله‌ای دارند که به کمک آن می‌توانند قوطی‌ها و بطری‌ها را به ایستگاه آب‌بندی منتقل کرده و از آن خارج کنند. همچنین می‌توانند موقعیت و سرعت بطری‌ها را با سر آب‌بندی هماهنگ کنند.
  • دستگاه درب بند با ولتاژ 220 ولت تک فاز و سه فاز، از برق شهری تغذیه می‌کند.
  • مواد مصرفی این دستگاه، بطری پت کن و بطری فلزی می‌باشد.
دستگاه درب بند قوطی

دستگاه درب بند قوطی تمام اتوماتیک رویال پلاستیک

دستگاه درب بند قوطی پلاستیکی یا دستگاه کن سیلر تمام اتوماتیک رویال پلاستیک، تحت لیسانس کشور امارات متحده عربی تولید شده است. این دستگاه درب بند با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های جهان، بهترین کارایی را دارد و برای پلمپ درب انواع قوطی‌های پلاستیکی بکار گرفته می‌شود.

دستگاه کن سیلر (can sealer)، با داشتن سیستم پیچیده و پیشرفته، سرعت بسیار زیادی در اجرای عملیات دارد. یکی از مزایای دستگاه درب بند قوطی، این است که فضای اندکی را اشغال می‌کند و می‌تواند بر روی سطوح مختلفی قرار بگیرد. همچنین این دستگاه دارای نمایشگر LED می‌باشد که این زیبایی دستگاه را دوچندان نموده است.

مزیت دیگر این دستگاه، کارایی ساده آن است. به طوری که، پس از اینکه افراد بطری‌های نوشیدنی را پر کردند، کافیست درب بطری را بر روی بدنه دستگاه درب بند قرار دهند، و سپس ارتفاع بطری را تنظیم نموده و به راحتی کارشان را انجام دهند.

دیگر نگران قوطی‌های مورد نیاز دستگاه کنسیلر نباشید، چون به منظور راحتی کار شما مشتریان عزیز، بطری‌هایی با جنس پلاستیک در اندازه‌های مختلف، همراه با دستگاه درب بند قوطی تمام اتوماتیک رویال پلاستیک، تولید و عرضه نموده ایم. این دستگاه علاوه بر داشتن کیفیت عالی، قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای نیز دارد که باعث شده‌اند مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

دستگاه کن سیلر قوطی، با عملکرد بهداشتی و حفظ عملیات استریلیزاسیون، از ورود آلودگی‌ها به داخل قوطی جلوگیری می‌کند و با دقت زیادی که دارد، به هیچ ‌وجه هیچ راه عبوری را برای جریان هوا باقی نمی‌گذارد.

دستگاه درب بند قوطی تمام اتوماتیک (Royal Liver) رویال پلاستیک، یک محصول کاربردی برای کافی‌شاپ‌ها، کافه بیرون بر، رستوران‌ها و حتی فروشگاه‌های اینترنتی می‌باشد. دستگاه رویال لیوار امکان کشش خودکار و بسته‌شدن درب قوطی‌های نوشیدنی را دارد و این به دارندگان کسب و کارها این امکان را می‌دهد که بهره‌وری زیاد و زمان صرف شده کمتری برای سرو نوشیدنی‌ها داشته باشند.

ما در کارخانه رویال پلاستیک کارن دستگاه درب بند قوطی پلاستیکی (کن سیلر) را برای بسته‌بندی انواع نوشیدنی‌ها، بدون واسطه به دست شما مشتریان عزیز می‌رسانیم.

این بدان معناست که شما مشتریان عزیز با خرید دستگاه کن سیلر قوطی و سایر محصولات پلاستیکی از کارخانه ما، هزینه کمتری را پرداخت خواهید نمود.

خرید دستگاه کن سیلر تمام اتوماتیک رویال پلاستیک

برای سفارش و خرید دستگاه کنسیلر از ما، می‌توانید با مراجعه به سایت رویال پلاستیک، به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت کنید. در صورت موجود نبودن محصول موردنظرتان، می‌توانید با کارشناس‌های مجموعه به شماره تماس 91099737-021 و 09123590852 تماس بگیرید و سفارش تولید ثبت کنید.

این مقاله را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام