شرکت تولیدی رویال پلاستیک

 

در سال‌های اخیر، بطری‌های پلاستیکی، به یک گزینه مناسب برای نگهداری و بسته‌بندی محصولات در صنایع غذایی و نوشیدنی تبدیل شده است. بطری‌های پلاستیکی PET مزایای زیادی را برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان دارد، که باعث شده‌اند خرید و فروش بطری پلاستیکی بین صاحبان کسب و کارهای مرتبط با مواد غذایی و نوشیدنی رواج پیدا کند.

بطری پلاستیکی برای بسته‌بندی و عرضه محصولات، نسبت به بطری‌های شیشه‌ای، قیمت مناسب‌تری دارد. بطری‌های پلاستیکی (پت)، از متریال پلی اتیلن ترفتالات تولید می‌شوند. کارخانه رویال پلاستیک کارن، یکی از کارخانه‌های تولید کننده در این حوزه است که با بهره‌گیری از تکنولوژی پلاستیک PET، بطری‌های بادوام و سبک با قیمت مناسب تولید می‌کند ناگفته نماند این کارخانه یکی از پیشتازان در زمینه تولید انواع دستگاه کن سیلر بوده است. 

بطری محصول یکی از اجزای مهم در بسته‌بندی، بازاریابی و عرضه محصولات مختلف به بازارها است. اهمیت بطری محصول به دلایل بسیاری از جمله جذابیت بصری، حفظ محتویات درون بطری، حفظ کیفیت و ماندگاری محصول، بازاریابی و همچنین سهولت در حمل‌ونقل است.

انواع بطری محصول

بطری محصول نقش بسیار مهمی را در موفقیت کسب‌وکارها و صنایع مختلف برعهده دارد. ما در این قسمت به دلایل اهمیت بطری محصول می‌پردازیم:

دلایل اهمیت بطری محصول

  1. حفاظت از محتوا
  2. بازاریابی و برندینگ
  3. تنوع و انعطاف پذیری
  4. سهولت در استفاده و حمل‌ونقل
  5. پایداری و حفاظت از محیط زیست

 

  1. حفاظت از محتوا

طراحی مناسب بطری محصول و درب محکم آنها، باعث می‌شود محتوای درون بطری از نشت و تبخیر در امان بماند. به همین خاطر در بطری آب معدنی این ویژگی رعایت می‌شود.

همچنین وجود بطری باعث می‌شود، محتویات درون آن در برابر گردوغبار و آلودگی‌های محیط اطراف محافظت شوند.

بعلاوه اینکه وجود بطری‌ها کمک می‌کند تا طعم و عطر نوشیدنی‌ها و محصولات غذایی حفظ گردد و از تخریب مواد و اکسیداسیون آنها جلوگیری شود.

ایمنی در زمینه بسته‌بندی مواد غذایی و نوشیدنی‌ها، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بطری‌های PET با دوام و خواص غیرسمی خود، متمایز می‌شوند. مقاومت بطری‌های PET نه تنها باعث کاهش میزان خطر تصادفات می‌شود، بلکه یکپارچگی محصولات را در زمان حمل‌ونقل ضمانت می‌کند.

  • بازاریابی و برندینگ

بطری‌های PET شفافیت بسیاری دارند و این موضوع به مصرف کنندگان این امکان را می‌دهد که رنگ، کیفیت و تازگی محصولات را بررسی کنند. وجود این شفافیت به نفع مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است. چون باعث ایجاد اعتماد در مصرف کنندگان می‌شود، و آنها می‌توانند بر اساس نشانه‌های ظاهری، تصمیمات خرید آگاهانه بگیرند.

دلایل اهمیت بطری محصول

  • طراحی زیبای بطری‌ها، توجه مشتریان زیادی را به خود جلب می‌کند و این باعث افزایش فروش می‌شود.
  • بطری‌ها می‌توانند به عنوان یک ابزار مهم و قوی برای نشان دادن هویت برند و همچنین انتقال پیام‌های برند عمل کنند.
  • وجود بطری‌های منحصربه‌فرد باعث می‌شود، برند شما از سایر رقبا متمایز شود.
  • تنوع و انعطاف پذیری

عامل اصلی استفاده گسترده از بطری‌های PET، تطبیق پذیری طراحی ظاهری آنهاست.

بطری‌های پلاستیکی (PET) در اندازه‌ها، اشکال و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و این موضوع باعث می‌شود که برای بسته‌بندی و نگهداری محصولات گوناگونی بکار برده شوند.

برای مثال جار پلاستیکی نیز یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین انواع محصولات پلاستیکی است که در صنایع مختلف کاربرد دارد.

تعداد زیادی از کارخانه‌های تولید کننده بطری‌های پلاستیکی، سفارشی‌سازی طراحی بطری‌ها را ارائه می‌دهند و این موضوع به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که بطری‌های خاص و منحصربه‌فردی برای محصولاتشان داشته باشند.

  • سهولت در استفاده و حمل‌ونقل

طراحی بطری‌ها باید بگونه‌ای باشد که استفاده از آن برای مصرف کنندگان، ساده و راحت باشد. مثلاً طریقه استفاده از بطری های اسپری‌ها و بطری‌های با درب آسان بازشو، ساده و راحت است.

کیفیت جنس بطری‌ها باید طوری باشد که در برابر ضربه محکم و مقاوم باشند تا در حین حمل‌ونقل، دچار نشت یا شکستگی نشوند. این موضوع باعث حفظ کیفیت محصول و کاهش ضایعات می‌شود.

طراحی مناسب بطری‌ها، به ذخیره‌سازی و انبارداری بهینه آنها، کمک می‌کند، علی‌الخصوص اگر بطری‌ها قابل انباشت باشند.

  • پایداری و حفاظت از محیط زیست

در عصر امروزی، بطری‌های پلاستیکی PET یک گزینه مناسب در بسته‌بندی به شمار می‌آیند که هم با محیط زیست سازگاری دارند و هم قابل بازیافت هستند.

اکثر بطری‌های پلاستیکی، قابلیت بازیافت دارند، و این موضوع به کاهش میزان ضایعات پلاستیکی و محافظت از محیط زیست کمک بسزایی می‌کند.

بطری‌های پلاستیکی در مقایسه با بطری‌های شیشه‌ای، وزن سبک‌تری دارند. این موضوع باعث می‌شود که در فرآیند تولید بطری‌ها و حمل‌ونقل آنها، انرژی و منابع کمتری مصرف شود. همچنین باعث کاهش اثرات زیست محیطی می‌شود.

استفاده از بطری پلاستیکی، بازیافت و استفاده دوباره از آن، باعث به وجود آمدن اقتصاد دایره‌ای می‌شود که سبب کاهش مصرف منابع و کاهش تولید ضایعات می‌شود. در واقع این موضوع سبب کاهش زباله های دفن شده می‌شود که نشان دهنده تعهد به پایداری است.

نکات مهم برای طراحی بطری محصول و بسته‌بندی بهتر

اگر طراحی بطری و بسته بندی محصول به درستی انجام شود، می‌تواند توجه خریداران را به خود جلب کند تا به شما مراجعه کنند و محصول شما را خریداری کنند. بنابراین، با توجه به اهمیت تأثیر بسته‌بندی در جذب مشتریان و افزایش فروش محصولات، شرکت‌ها و کارخانجات صنایع غذایی باید به این موضوع توجه کنند و در طراحی بسته‌بندی مناسب برای محصولات، دقت و تلاش زیادی را صرف کنند تا بتوانند در بازار به طور کاملاً متمایز عمل کرده و از رقبای خود پیشی بگیرند.

در واقع اگر بسته‌بندی محصول شما، جذاب باشد، مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کند، ولی در مقابل آن اگر بسته‌بندی محصول جذابیت کافی را نداشته باشد، احتمالاً مشتریان از خرید آن منصرف شده و به جای شما برند دیگری را انتخاب کنند.

حالا در قسمت زیر نکات مهم برای طراحی بطری محصول و بسته‌بندی مناسب آنها، را برایتان می‌آوریم.

  1. توجه به بهداشت بطری
  2. زیبایی در سادگی طراحی
  3. آسان بودن استفاده از بطری
  4. انتخاب شکل خلاقانه برای بطری
  5. دیده شدن محصول در طراحی بطری
  6. سازگاری جنس بطری با محیط زیست
  7. متناسب بودن رنگ بطری با مفهوم محصول
  8. نوشتن اطلاعات مفید روی برچسب بطری برای مشتری
  9. ایجاد ارزش برای مشتری با طراحی مناسب بطری محصول

طراحی بطری محصول می‌تواند به یک ابزار جهت ایجاد ارزش برای مشتریان تبدیل شود. تولید کنندگان صنایع غذایی با توجه به شکل ظاهری، رنگ، بافت، برچسب، جنس و ابعاد بطری، می‌توانند ارزش افزوده‌ای را برای مشتریان خود ایجاد کنند.

اگر طراحی بطری جذاب باشد، می‌تواند به افزایش مشتریان، افزایش فروش و همچنین به افزایش سوددهی کمک کند. بعلاوه اینکه با استفاده از نشانه‌ها و برچسب‌های کمکی، می‌توان ارزش بیشتری برای مشتریان خود ایجاد کرد. اطلاعاتی مانند برچسب اصالت، تاریخ انقضا و نحوه استفاده از محصول می‌تواند به مشتریان کمک کند تا به برند و محصولات شما اعتماد کنند و وفادارانه از شما خرید کنند.

 

کاربرد انواع بطری پلاستیکی محصولات در صنایع مختلف

  • بطری پلاستیکی در صنایع دارویی و شیمیایی
  • بطری پلاستیکی در صنایع غذایی و نوشیدنی: بطری آبمیوه، بطری آبلیمو، بطری آب معدنی، بطری دلستر
  • بطری پلاستیکی در صنایع آرایشی-بهداشتی: بسته بندی لوسیون‌ها، کرم‌ها، روغن‌های گیاهی مثل روغن آرگان و…

علاوه بر انواع بطری‌های پلاستیکی، دو مورد دیگر از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین محصولات پلاستیکی در بسته‌بندی، ظرف شیک و جار پلاستیکی می‌باشند که در صنایع غذایی و نوشیدنی کاربرد بسیار زیادی دارند.

کاربرد انواع بطری پلاستیکی

سخن پایانی رویال پلاستیک

انتخاب بطری مناسب بر اساس نوع محصول، نیازهای برند و توجه به ملاحظات زیست محیطی، می‌تواند تاثیر بسیار چشمگیری در موفقیت کسب‌وکار شما داشته باشد.

رویال پلاستیک کارن یک کارخانه معتبر و ممتاز در حوزه تولید و عرضه انواع محصولات پلاستیکی است. قیمت بطری‌های پلاستیکی تولید شده توسط کارخانه رویال پلاستیک در مقایسه با سایر کارخانجات تولیدکننده محصولات پلاستیکی، مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

کارخانه ما، محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، به مشتریان خود عرضه می‌کند. در واقع شما مشتریان گرامی با خرید بطری‌ پلاستیکی و سایر محصولات پلاستیکی از کارخانه ما، هزینه کمتری خواهید داشت.

برای سفارش و خرید انواع بطری‌های پلاستیکی از ما، می‌توانید با مراجعه به سایت رویال پلاستیک، به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت کنید. در صورت موجود نبودن محصول موردنظرتان، می‌توانید با کارشناس‌های مجموعه به شماره تماس 91099737-021 و 09123590852 تماس بگیرید و سفارش تولید ثبت کنید.

این مقاله را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام