رویال پلاستیک کارن

شرکت تولیدی رویال پلاستیک

حجم و اندازه استاندارد لیوان یکبار مصرف (استاندارد لیوان های یکبار مصرف)

حجم و اندازه استاندارد لیوان یکبار مصرف بر اساس سبک و اندازه تولید هر یک از این لیوان‌ها تعیین می‌شود. هر یک از انواع دسته بندی‌های آن‌ها بر اساس سایز و اندازه هر یک از آن‌ها انتخاب می‌شود. برای خرید لیوان یکبار مصرف می‌توانید بر اساس ابعاد لیوان، به گنجایش این محصولات پی خواهید برد. ابعاد هر یک از آن‌ها تعیین کننده میزان جا گیری مایعات در آن‌ها خواهد بود. هر یک از این لیوان‌ها با در نظر گرفتن استانداردهای صنعتی تولید می‌شوند. در ادامه برخی از انواع استاندارد لیوان‌های یکبار مصرف را بررسی می‌کنیم.

 

با قیمت عمده خرید کنید >> بطری پلاستیکی

 

 لیوان یکبار مصرف

حجم لیوان یکبار مصرف یکی از مهم‌ترین سؤالات مشتریان در زمان خرید این محصولات به شمار می‌رود. لیوان‌های یک‌بارمصرف کاربردهای گوناگونی داشته و با اهداف مختلفی خریداری می‌شوند. برای خرید هر یک از آن‌ها در نظر گرفتن این موارد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. لیوان‌های یک‌بارمصرف، برای پذیرایی در مراسم‌های رسمی و غیر رسمی که تعداد میهمان‌ها در آن‌ها زیاد هستند، به کار برده شده و میزان استفاده از آن‌ها بسیار بالا است.

لیوان یکبار مصرف در راستای انجام فعالیت‌های حرفه‌ای در عرصه‌های شغلی مختلف نیز رایج شده است. انواع لیوان‌های یک‌بارمصرف با استفاده از متریال مختلفی تولید شده و بر این اساس از جنس و ویژگی‌های کمی و کیفی به خصوصی برخوردار هستند. شما می‌توانید برای خرید هر مدل از آن‌ها به مدل‌ها و دسته بندی‌های این محصولات دقت داشته باشید. این محصولات کاربردی در هزینه‌های شما صرفه جویی کرده و زمان شما را برای شست و شو و نظافت به هدر نمی‌دهند! از این رو انتخاب بسیاری از خانم‌ها و خانواده‌های امروزی هستند.

انواع لیوان‌های یکبار مصرف
انواع لیوان‌های یکبار مصرف

انواع لیوان‌های یکبار مصرف

لیوان های یکبار مصرف در مدل‌های کاغذی، پلاستیکی و… تولید شده و هر یک از آن‌ها ابعاد به خصوصی دارند. سایزبندی این لیوان‌ها بر اساس نظر و خواست مشتریان تعیین می‌شود. لیوان‌های یک‌بارمصرف به صورت درب دار و بدون درب تولید شده و برای نوشیدن انواع مایعات به کار می‌روند.

لیوان یکبار مصرف برای کسانی که نمی‌خواهند درگیر شست و شوی حجم قابل توجهی از لیوان شوند، کارایی دارد. مدل‌های کوچک، بزرگ و متوسط هر یک از این لیوان‌ها در بازارهای امروزی ارائه شده و هر یک از کارایی خاص خود برخوردار هستند. مدل‌های 70 سی‌سی لیوان‌ها از رایج‌ترین دسته بندی‌های لیوان یک‌بارمصرف به شمار می‌روند. این محصولات در مدل‌های 110 تا 120 سی‌سی نیز تولید می‌شوند. مدل‌های 180 سی‌سی نیز یکی از کاربردی‌ترین محصولات به شمار می‌روند.

لیوان یکبار مصرف با چه استانداردهای تولید می‌شوند؟

تولید لیوان یکبار مصرف بر اساس برخی استانداردهای ویژه انجام می‌گیرد. انواع این اصول برای ساخت و تولید بهترین لیوان‌های یک‌بارمصرف به کار برده می‌شوند. در این خصوص در نظر گرفتن ابعاد استاندارد لیوان‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این لیوان‌ها در مدل‌های متفاوتی عرضه می‌شوند و برای انواع مصارف به کار می‌روند.

خرید لیوان یکبار مصرف بر اساس جنس متریال به کار رفته در این اقلام نیز انجام می‌گیرد. جنس این محصولات در میان استانداردهای ساخت و تولید آن‌ها دسته بندی می‌شود. صنایع تولید کننده لیوان یک‌بارمصرف، به این اصول توجه بسیار زیادی دارند. استحکام ساخت هر یک از لیوان‌ها نیز در معرض توجه صنعتگران این حوزه قرار دارد.

در خصوص تولید این لیوان‌ها به نوع طراحی هر یک دقت می‌شود. در ساخت و آماده سازی هر یک از طراحی ویژه‌ای استفاده می‌کنند که کاربرد آن‌ها را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. این لیوان‌های کاربردی با تزیینات به خصوصی نیز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند که در زمان تولید ارزیابی می‌شود. مسئله بعدی که مورد توجه صنعتگران قرار می‌گیرد، عدم استفاده از مواد شیمیایی در ساخت و آماده سازی لیوان‌های یک‌بارمصرف است که استفاده از آن‌ها را ساده و کاربردی‌تر خواهد کرد.

لیوان یکبار مصرف با چه استانداردهای تولید می‌شوند؟
لیوان یکبار مصرف با چه استانداردهای تولید می‌شوند؟

حجم لیوان یکبار مصرف چقدر است؟

خرید لیوان یکبار مصرف بر مبنای نوع استفاده مشتریان انجام می‌گیرد. برخی از افراد از لیوان‌های بزرگ‌تر برای سرو انواع نوشیدنی‌های سبک مانند شربت، آب و… استفاده می‌کنند. این لیوان‌ها حجم بالایی از مایعات را در بر می‌گیرند. برخی از آن‌ها با حجم 180 سی‌سی تولید شده و میزان مایعات زیادی در آن‌ها جای می‌گیرد. برخی نیز بزرگ‌تر از این محصولات هستند. انواع لیوان‌های یک‌بارمصرف در ابعاد کوچک‌تر نیز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. مدل‌های کوچک‌تر این محصولات برای سرو انواع دسر، چای و… مورد استفاده هستند. در خرید لیوان یکبار مصرف شات‌های یک‌بارمصرف قهوه و کافی نیز مورد توجه هستند که حجم بسیار کمی از انواع نوشیدنی‌های کافئین دار را در بر می‌گیرند.

این لیوان‌های یک‌بارمصرف را به نام شات نیز می‌شناسند. برای خرید هر یک از این محصولات در نظر گرفتن ابعاد آن‌ها نیز مهم تلقی می‌شود. بهتر است در زمان خرید به قیمت آن‌ها نیز دقت داشته باشید. قیمت این محصولات بر اساس سایز بندی و نوع متریال به کار رفته در آن‌ها مشخص خواهد شد. طراحی هر یک از لیوان‌ها نیز در قیمت نهایی محصول تأثیرگذار خواهند بود.

خرید لیوان یکبار مصرف

خرید لیوان یکبار مصرف برای خانواده‌های امروزی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. لیوان‌های یک‌بارمصرف کارایی ویژه‌ای برای زندگی‌های ماشینی امروزی دارند و به همین خاطر نیز بسیاری از خانم‌های شاغل و خانه دار برای پذیرایی از میهمانان خود در زمان کوتاه‌تر از این لیوان‌ها استفاده می‌کنند. استفاده از لیوان‌های یک‌بارمصرف در مسافرت‌ها و پیک نیک‌ها نیز بسیار رایج بوده و سبب سهولت در آشامیدن مایعات می‌شوند. این لیوان‌ها در حجم و میزان بسیار بالایی تولید شده و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

با خرید این لیوان‌ها در مصرف آب و مواد شوینده صرفه جویی خواهد شد. به علاوه ظروف گران قیمت شما نیز آسیب ندیده و فرسوده نخواهند شد. از این رو صنعتگران با تولید این لیوان‌ها کمک شایانی به افزایش سرعت عمل، صرفه جویی در منابع و هزینه‌های افراد می‌کنند. لیوان‌های یک‌بارمصرف به صورت گسترده در دنیای امروز تولید شده و هر یک در مکان‌های عمومی و اختصاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این مقاله را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام