رویال پلاستیک کارن

شرکت تولیدی رویال پلاستیک

تمام ظروف نوتلا در طرح و اندازه های گوناگون تولید شده و به فروش می‌رسد و البته تمامی آن‌ها نیز مناسب مهمانی بوده‌اند و باتوجه به اینکه مجوز بهداشتی دارند هیچ‌گونه مشکلی برای خریداران به‌وجود نمی‌آورد.  ظروف نوتلا همان‌طور که در فوق‌ ذکر کردیم انواع مختلفی دارند و باتوجه به سلیقه خریداران سعی شده طراحی شوند. انواع ظروف نوتلا به شرح زیر بوده است:

ظروف یک‌بار مصرف نوتلا

ظروف‌های یک‌بار مصرف نوتلا در طرح و رنگ های گوناگون تولید می‌شوند که آن‌ها بسیار شیک و تمیز هستند به‌گونه‌ای که می‌توانید در مجالس و مهمانی‌های خود به عنوان یک ظرف همان‌گونه که نوتلا در آن قرار دارد استفاده کنید. این لیوان‌ها همان‌گونه که شکلات داخلشان بسیار پرطرفدار بوده محبوب هستند و در مدل‌ها و سایزهای گوناگون تولید شده و در سراسر جهان به فروش می‌رسد و طرفداران مخصوص به خود را دارد. این محصول به صورت یک لیوان بلند پیچ در پیچ بوده که مخصوص نوشیدنی نوتلا بوده است. کارخانه‌های بزرگ و کوچکی این محصول رو با کیفیت بالا تولید می‌کنند و تمامی مواد اولیه این ظروف بهداشتی بوده و تأییدیه بهداشت را دارد.

باتوجه به نام آن متوجه شده‌اید که این ظروف به‌طور یک‌بار مصرف برای نوتلا استفاده شده و این لیوان را برای شیک‌ها و نوشیدنی‌های نوتلا استفاده می‌کنند. لیوان‌های یک‌بار مصرف گوناگونی برای نوتلا در کافی شاپ‌ها وجود دارند که در آن‌ها انواع مختلف نوتلا را برای مشتریان سرو می‌کنند. این محصول دو مدل مختلف داشته که به صورت پلاستیکی و کاغذی تولید شده در بعضی از مدل‌ها این ظروف دارای نی هستند که بیش‌تر در مدل پلاستیکی بوده و البته لازم به ذکر است که بگوییم برای خود نوتلا استفاده از ظروف کاغذی بیش‌تر بوده زیرا در هنگام سرو نوشیدنی‌های داغ باعث خراب شدن ویا سوزاندن دست نمی‌شوند، زیرا این محصول دوام بالایی در برابر گرما و سرما داشته است.

خرید ظروف یک‌بار مصرف نوتلا

خرید ظروف یک‌بار مصرف نوتلا

مدل‌های گوناگونی در ظروف یک‌بار مصرف نوتلا تولید می‌شوند خود این موضوع باعث شده تا تنوع در بازار بسیار باشد و افرادی که قصد تهیه این نوع ظروف را دارند در مواقعی گیج شوند و انتخاب برایشان سخت شود. افرادی که قصد خرید دارند باید از قبل اطلاعاتی در این زمینه پیدا کنند و بعد اقدام به خرید نمایند، زیرا با این‌کار شما می‌توانید از تمام طرح‌ها و رنگ‌ها اطلاعات کسب کنید و دیگر بعد از خرید پشیمان نشوید. این ظروف را می‌توانید برای مراسم‌ها، جشن‌ها، مهمانی‌ها و… خریداری کنید، زیرا علاوه‌بر اینکه این محصول دارای تنوع بالا در سایز، مدل و رنگ بندی است دارای تاییدیه بهداشت را نیز دارد. در هنگام خرید توجه داشته باشید که تعداد لازم خود را خریداری کنید و از قبل بدانید که کدام طرح و رنگ بندی را می‌خواهید. همچنین مکان‌های معتبری را برای خرید محصول انتخاب کنید و قبل از پرداخت پول حتماً از سالم بودن محصول اطمینان خاطر حاصل کنید و در کنار این موارد به جنس آن توجه ویژه داشته باشید بهتر بوده تمامی محصولات خریداری شده از دوام بالایی برخوردار باشند.

ظروف شیشه‌ای نوتلا

ظروف شیشه‌ای در ایران به منظور بسته بندی انواع شکلات صبحانه، نوتلا، مربا و بسیاری از محصولات خوراکی متنوع تولید می‌شوند. این ظروف از کاربرد بسیاری بالایی برخوردار بوده‌اند و به همین دلیل در طرح‌ها و اندازه‌های گوناگون تولید شده و به فروش می‌رسد. فروش جارهای شیشه‌ای هم به صورت عمده و هم به صورت تک بوده است، به‌گونه‌ای که افراد می‌توانند جدا از اینکه نوتلا در کارخانه در این نوع ظروف بسته بندی شده دوباره خریداری کنند و انواع خوراکی‌ها را به این ظروف انتقال دهند. همان‌طور که در فوق برای شما ذکر کردیم این ظروف دارای کاربرد فراوان در زندگی هستند که یک‌سری از کاربرد آن‌ها به شرح زیر بوده است:

  • بسته بندی انواع مختلف مواد غذایی مانند نوتلا، مرباجات، عسل، ترشیجات، خیارشور، زیتون و…
  • انواع بسته‌بندی محصولات آرایشی و بهداشتی مانند ژل‌های پوستی، کرم‌ها، شوینده های پوستی و…
  • ·        استفاده به عنوان گلدان‌های گیاهان طبیعی و آبزی و…
  • استفاده به عنوان سرویس آشپزخانه مانند سرویس پا سماوری، سرویس ادویه جات، سرویس حبوبات و…
  • ظروف دکوری مانند جا شمعی، ظروف خام برای ویترای و…

به همین دلیل باتوجه به کاربردهای گوناگون در اندازه و طرح‌های گوناگون تولید می‌شوند. که یکی از پرطرفدارترین این ظروف شیشه‌ای، ظروف نوتلا بوده است، هرکدام از ظرف‌های نوتلا ویژگی خاص خودشان را داشته‌اند. به‌گونه‌ای که در دسته‌بندی جداگانه قرار خواهند داشت و این دسته بندی‌ به صورت زیر می‌باشد:

  • ظروف شیشه‌ای فانتزی نوتلا
  • ظروف شیشه‌ای ساده نوتلا
  • ظروف شیشه‌ای کوچک نوتلا
  • ظروف شیشه‌ای بزرگ نوتلا

اندازه شیشه‌‌های نوتلا

شیشه‌ای نوتلا در دو سایز گوناگون تولید می‌شوند و سپس باتوجه به پخش شرکت‌ها به فروش می‌رسد وشاید برای شما هم سوال باشد که چگونه می‌شود این ظروف شیشه‌ای را خریداری کرد. شما برای خرید ظروف شیشه‌ای نوتلا در هر کجای ایران که قرار داشته باشید کار اصلا دشواری نبوده است و شما با پیدا کردن یک شرکت تولید شیشه نوتلا و وارد شدن به سایت آن شرکت می‌توانید در هر اندازه و هر تعداد که می‌خواهید این ظروف را سفارش دهید و در مدت کوتاه آن را دریافت کنید. ظروف نوتلا را اصولاً براساس اندازه و حجم‌های گوناگونی که دارند طراحی شده‌اند و یک طرح فانتزی رای آن‌ها قرار می‌گیرد که نشان دهنده مارکت نوتلا است‌.

کلام آخر

نوتلا باتوجه به اینکه یکی از پرطرفدارترین نوع شکلات در جهان بوده ظروف متنوعی برای آن تولید شده است. اصولاً در اصل این نوع شکلات از ظروف شیشه‌ای استفاده شده و با همان ظروف به فروش می‌رسد، اما در بسیاری از کافه و رستوران ها و همچنین فروشگاه‌ها این شکلات با ظروف‌های پلاستیکی به فروش می‌رسند. البته از این ظروف پلاستیکی برای سرو خود شکلات استفاده نمی‌کنند بلکه برای سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم نوتلا بوده است. باتوجه به اینکه ظروف شیشه برای نگه‌داری و محافظت از مواد غذایی دارای اولویت نسبت به ظروف پلاستیکی بوده برای فروش نوتلا از این ظروف استفاده می‌شود.

این مقاله را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام