رویال پلاستیک کارن

شرکت تولیدی رویال پلاستیک

مجموعه رویال پلاستیک کارن چندین سال است که فعالیت خود را در زمینه تولید و تهیه بطری های پت و انواع پریفرم ها شروع کرده است. امروزه با گسترش مصرف این قبیل بطری ها این مجموعه تصمیم به واردات انواع ماشین آلات و تجهیزات و قالب های تولید بطری پت گرفت. افزایش روز افزون مصرف این بطری ها سبب افزایش تولید کنندگان نیز شد. 

توجه داشته باشید افرادی که از این بطری ها استفاده می کنند به نوعی پت نیازمند هستند و برای یافتن بطری مورد نظر خود هزینه و زمان بسیار زیادی را صرف خواهند کرد. مجموعه رویال پلاستیک کارن انواع پریفرم ها و بطری ها را به ابعاد و شکل مختلف و وزن های گوناگون تولید می کند‌ همچنین این مجموعه بستری را فراهم‌نموده تا بطری ها را در حجم گوناگونی به دست مصرف کنندگان برساند. 

بطری پت چیست؟

بطری پت یا همان بطری های پلی اتیلن در جهان امروز جزو رایج ترین محصولاتی هستند که برای بسته بندی نوشیدنی های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. بطری های پت، آن دسته بطری هایی هستند که از پلاستیک پت بازیافتی تولید می شوند و این بطری ها به حدی رایج شده اند که نمی توان آن ها را فناوری جدیدی دانست.  با توجه به قوانین و اطلاعاتی که به دست ما رسیده است تولید کنندگان باید در تهیه و تولید بطری پت از ۲۵ درصد مواد بازیافتی استفاده کنند و همواره این درصد باید افزایش پیدا کند. امروزه تعداد زیادی از بطری های پت برای بازیافت جمع آوری شده اند و این امر در تمامی نقاط جهان در حال اجرا است. 

بطری پت مرغوب چه نشانه هایی دارد؟

اینکه بتوانید تشخیص دهید که بطری مورد نظر مرغوب است یا خیر کار راحتی نخواهد بود. تشخیص بطری پت مرغوب نیازمند شناخت و دانش کافی است. اما نکاتی وجود دارد که عامه مردم بتوانند از روی خصوصیات ظاهری بطری متوجه کیفیت آن شوند. نشانه هایی همچون قدرت کافی در مواجه با کشش و شفافیت بطری از جمله نشانه ها و ویژگی هایی هستند که یک مشتری عادی هم می تواند به سادگی متوجه آن شود و آن را درک نماید. با این وجود اصلی ترین خصوصیات بطری پت مرغوب را بررسی خواهیم کرد تا شناخت تخصصی در مورد این بطری ها داشته باشید. به موارد زیر دقت کنید:

  • اولین چیزی که در بطری های پت و هر بطری دیگری خودنمایی خواهد کرد بسته شدن درب آن است. گردنه و شکل آن باید متناسب با کاربرد آن و مطابق با استاندارد های لازم طراحی شده باشد‌. بهترین سایت هایی که بطری پت را تهیه می کنند آن ها را به گونه ای طراحی کرده اند که مصرف کننده در باز و بسته شدن درب بطری دچار مشکل نشود و به راحتی فرایند باز و بسته شدن صورت بگیرد. این نکته را فراموش نکنید که معیار های بسته بندی بهداشتی دارد ها و نوشیدنی ها و… درست بسته شدن درب بطری است. گاهی اوقات با بطری های این چنینی مواجه شده اید که درب آن ها به سختی بسته یا باز می‌شود و دهانه آن حالت استانداردی ندارد. این قبیل بطری ها مرغوب نیستند. 
  • بطری هایی که از بهترین سایت تهیه کننده بطری پت خریداری می کنید به گونه ای طراحی شده اند که نه زیاد سفت باشند و نه به سادگی خم و مچاله شوند. یعنی بطری های مرغوب دارای استحکام مناسب و استانداردی هستند‌ اگر بطری استحکام زیادی داشته باشد بدنه آن خشک خواهد بود و در هنگام عرضه به آسانی با شکستگی مواجه خواهید شد. اگر هم استحکام آن پایین باشد بطری حالت ژله به خود می گیرد و از نوشیدنی و محتویات حمایت کافی نمی شود. 

استاندارد بودن پت پریفرم 

پت پریفرم به صورت مستقیم کاربردی ندارد و نمی تواند مایع را حمل یا نگهداری کند و این قابلیت ها را ندارد. اما با این وجود این خصوصیات به این معنا نیست که استاندارد بودن پت پریفرم اهمیتی ندارد. برای اینکه تولید کنندگان بتوانند بطری پت مرغوبی را تولید کنند باید از پت پریفرم کاملا استاندارد استفاده نمایند. پت پریفرم ماده اصلی در تولید بطری است و اگر این ماده استاندارد نباشد و کیفیت لازم را نداشته باشد مسلما بطری پت مرغوبی هم تولید نمی گردد. پس مهمترین گام برای تولید کنندگان در فرایند تولید انواع بطری پت، استفاده از مواد استاندارد و با کیفیت است‌.

بطری پت چه مزایای دارد؟

  • این بطری ها در برابر شکستگی مقاومت بالایی دارند.
  • بطری های پت مقاومت بالایی در برابر دما دارند.
  • حمل و نقل این بطری ها مناسب و آسان است‌
  • در برابر نفوذ گاز مقاومت بالایی دارند.

بطری های پت مزایای بسیار زیادی دارند و به برخی از آن ها در طی این مقاله اشاره کرده ایم اما نکته ای که در این خصوص وجود دارد تعداد بسیار زیاد این بطری ها در جهان است که بسیاری از افراد را نگران کرده است. این بطری ها تجدید ناپذیر هستند و فضای بسیار زیادی را درگیر می کنند. اگر بطری های پت را در طبیعت رها کنید حدود ۳۰۰ سال طول خواهد کشید تا از بین بروند. پی بزرگترین معایب بطری های پت همین امر است. تنها موردی که می تواند این موضوع را تا حدودی برطرف کند بازیافت بطری پت است که باید آن را در اولویت خود قرار داد. 

سخن آخر 

بطری های پت انواع مختلفی دارند و قیمت این بطری ها نیز با توجه به تعداد و ابعاد و … متفاوت است. اما توجه داشته باشید که مجموعه رویال پلاستیک کارن مرغوب ترین بطری پت را با نازل ترین قیمت به شما مصرف کنندگان عزیز ارائه خواهد داد. شما نیز می توانید از بهترین سایت تهیه بطری پت، خرید خود را هم به صورت عمده و هم به صورت تکی انجام دهید و به کمترین هزینه درب منزل خود تحویل بگیرید.

تمامی تولید کنندگان و سایت هایی که وظیفه تهیه این بطری ها را دارند به صورت روزانه قیمت های خود را در سایت آپدیت می کنند و شما می توانید در هر لحظه از قیمت دقیق این بطری ها با خبر شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن پاسخ سوالات خود در این خصوص می توانید از طریق شماره های درج شده با کارشناسان مجموعه ……….ارتباط برقرار کنید.

این مقاله را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام