رویال پلاستیک کارن

شرکت تولیدی رویال پلاستیک

همه شما در خانه خود مسلما بطری جار دارید اما شاید اسم آنها را ندانید، در ادامه میخواهیم موارد استفاده آن را بیان کنیم. جار پلاستیکی، یک شیشه محکم و سفت است که به شکل استوانه ای میباشد و دهانه آن باز است. بطری های جار معمولا از سرامیک، پلاستیک و شیشه تولید میشوند. کارایی مهم بطری جار برای بسته بندی مواد شیمیایی و چسبناک و مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی استفاده میشود. این نوع بطری ها دارای دهانه گسترده ای میباشند برای همین هنگام تولید آن به راحتی در این بطری ها هوا دمیده میشود و شکل گرفته میشوند. بطری جار پلاستیکی بنا به سلیقه شما میتوانند کوچک یا بزرگ تولید باشد.

 

جار پلاستیکی

تولید و عرضه محصولات پلاستیکی باعث شده تا رونق قابل توجهی در صنایع مختلف به وجود بیاید. هم تولید کننده های صنایع مختلف از این محصولات سود می برند و هم مصرف کننده نیز می تواند با قیمت هایی پایین تری به محصولات مورد نظر خود دسترسی داشته باشد. تنوع بالای تولید در جنس و شکل ظاهری نیز باعث شده تا شاهد استفاده گسترده از این نوع محصولات در صنایع مختلف باشیم. یکی از این محصولات نیز بطری جار پلاستیکی است که کیفیت قابل توجهی داشته و امکان استفاده از آن برای موارد گوناگون وجود دارد.

جار پلاستیکی

 

در این مقاله سعی داریم تا شما را با اطلاعات بسیار مفیدی درباره جار پلاستیکی و کاربردهای آن همراه کنیم. کسب این اطلاعات هم برای تولید کنندگان محترم و هم برای مصرف کنندگان اهمیت بسیار زیادی داشت. هم چنین اگر به دنبال خرید جار برای شرایط کاربری مورد نظر خود هستید، بهتر است حتما با ما در این مقاله همراه بمانید.

جار چیست؟

جار اصطلاحی است که به ظروف مورد استفاده برای بسته بندی محصولاتی مانند مربا، عسل، ترشی و محصولاتی از این دست استفاده می شود. جارها معمولا در دو جنس پلاستیکی و شیشه ای تولید شده و در بسته بندی این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از جار برای بسته بندی این محصولات با مزیت های زیادی نیز همراه است. جار پلاستیکی با کیفیت نیز می تواند تمام نیازهای کاربران را در اینباره برطرف نماید. هم چنین این محصول در اندازه ها و شکل های بسیار مختلفی تولید می شود که باعث شده تا استفاده از آن جذابیت های خاصی را نیز به دنبال داشته باشد. در ادامه با تشریح مشخصات و مزیت های این محصول بهتر می توانید اهمیت آن را در صنعت بسته بندی درک کنید.

جار پلاستیکی پت

یکی از اصلی ترین و بهترین انواع جار پلاستیکی مورد استفاده پت است. پلی اتیلن مورد استفاده برای تولید این نوع جار کیفیت بسیار بالایی داشته و به دلیل مشخصات عالی، مزیت های خاصی را برای بسته بندی این محصولات فراهم می آورد. پت یکی از مواد اولیه پرکاربرد و رایج در صنعت پلاستیک سازی مخصوصا برای تولید پلاستیک های مورد استفاده برای بسته بندی است که کاملا با محیط زیست سازگار است. از این گذشته به دلیل امکان بازیافت، این محصول در کشورهای صنعتی نیز به عنوان ماده اولیه پر استفاده شناخته شده و کارخانجات زیادی از آن در تولیدات خود استفاده می نمایند. تولید جار پلاستیکی با آن نیز باعث به وجود آمدن محصولاتی با کیفیت بالا شده است.

بطری جار

 

کاربرد بطری جار پلاستیکی

اما از بطری جار پلاستیکی در چه مواردی می توان استفاده نمود؟ لازم است تا خریداران محترم از قبل با کاربردهای این محصول آشنا شوند تا در زمان خرید هم محصولی متناسب با نیاز خود خریداری کرده و هم کمتر دچار اشتباه در خرید گردند. به صورت کلی کاربردهای زیر را برای جار پلاستیکی می توان برشمرد:

  • برای بسته بندی محصولات غذایی مانند مربا، ترشی و …
  • برای استفاده در منزل برای بسته بندی محصولات
  • برای استفاده در عطاری ها و برخی کسب و کارهای این چنینی
  • برای ریختن روغن
  • برای نگهداری از رب گوجه
  • برای نگهداری از ادویه

مزیت های استفاده از جار پلاستیکی

با شناخت کاربردها و ویژگی های بطری پلاستیکی لازم است تا مزیت های استفاده از این محصول را نیز برای شما بازگو کنیم. البته مزیت های استفاده از این محصول دو طرفه بوده و هم برای تولید کننده و هم برای مصرف کننده می توان آنها را برشمرد. مزیت های زیر را به خاطر داشته باشید:

  • به دلیل قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی، استفاده از این محصول هم برای تولید کننده و هم برای مصرف کننده از نظر قیمت شرایط بهتری ایجاد خواهد کرد. این مهم باعث می شود تا قیمت بسته بندی تاثیر بسیار زیادی روی قیمت محصولات نداشته باشد و کاربران نیز مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای این محصولات نشوند.
  • امکان تولید در سطح وسیع نیز یکی دیگر از ویژگی های اصلی استفاده از این نوع جارها است. کارخانه های مجهز به تجهیزات پیشرفته در صورت داشتن مواد اولیه لازم می توانند در مدت کوتاهی تعداد انبوهی از این محصول را تولید نمایند.
  • هم چنین امکان تولید با تنوع بالا در اندازه و شکل نیز باعث شده تا استفاده از آن برای بسته بندی محصولات مختلف رایج تر شود. این مهم باعث می شود تا شکل ظاهری بسته بندی محصولات مختلف نیز شیک تر شده و کاربران بیشتری به سمت خرید آن جذاب گردند.
  • وزن بسیار کم این محصول را نیز می توان یکی دیگر از مزیت های اصلی آن دانست. بطری جار پلاستیکی با وزن کم هیچ اضافه وزنی روی محصول نهایی ایجاد نمی کنند. در نتیجه حمل و نقل آنها نیز ساده خواهد بود.
  • مقاومت بالا مخصوصا در برابر افتادن و شکستن نیز یکی از مزیت های اصلی این محصول در مقایسه با انواع جار شیشه ای است.

بطری جار پلاستیکی

 

نکاتی که لازم است تا درباره جار پلاستیکی بدانید

خیلی از کاربران در استفاده از پلاستیک برای بسته بندی محصولات غذایی چالش هایی را در ذهن دارند و بر این باورند که چنین بسته بندی می تواند از نظر سلامتی و بهداشت روی کیفیت این مواد تاثیر منفی داشته باشد. لازم است بدانید که این تصور ناشی از تولیدات قدیمی پلاستیکی برای این رده است و در حال حاضر شرایط کاملا متفاوت شده است. پت یکی از مواد اولیه کاملا بی خطر برای سلامت انسان است که حتی قابلیت تجزیه پذیری در طبیعت را نیز دارا است. از این رو می توان از این ماده به راحتی و با اطمینان کامل برای تولید محصولات بسته بندی استفاده نمود.

حتی در سال های گذشته استفاده از این ماده برای تولید محصولات پزشکی و رایج شدن استفاده محصولات تولیدی از آن توسط کاربران راه حلی برای کمتر شدن شیوع ویروس کرونا نیز شده است.

نکات خرید جار پلاستیکی

بطری جار پلاستیکی مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته و در بسیاری از کشورها نیز به عنوان یک محصول عالی برای کاربردهای ذکر شده مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو در خرید آن هیچ شکی نداشته باشید. اما در هنگام خرید حتما لازم است به اندازه و حجم مورد نظر خود دقت کنید. جارها در اندازه ها و حجم های مختلفی اعم از چند گرمی تا 10 کیلوگرمی تولید شده و در دسترس خریداران قرار می گیرد.

قیمت بطری جار پلاستیکی

بطری جار پلاستیکی در اکثر مواقع با استفاده از پلی اتیلن تولید می شود و این ماده اصلی ترین ماده اولیه برای تولید جار محسوب می شود. از این رو قیمت آن خیلی تحت تاثیر جنس نبوده و دو عامل اصلی زیر می تواند در قیمت این محصول تعیین کننده باشد:

  • در درجه اول اندازه این محصول را می توان از جمله این عوامل دانست.
  • در کنار آن تعداد و تیراژ مورد نظر مشتری را نیز می توان از عوامل موثر در قیمت تمام شده بطری جار پلاستیکی در نظر گرفت.

با دقت به این نکات می توانید در زمان خرید جار پلاستیکی قیمت بهتری برای خود رقم بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بطری جار پلاستیکی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

این مقاله را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام