رویال پلاستیک کارن

شرکت تولیدی رویال پلاستیک

دیگر همه شما باید نام بطری های پت را شنیده باشید! بطری های پت آن دسته محصولاتی هستند که برای سلامتی انسان هیچ ضرری ندارند. این بطری ها در طرح های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند. بطری پت کتابی نیز یکی از این بطری ها است. امروزه از این بطری ها در صنایع گوناگونی برای کاربرد های مختلفی استفاده می شود. برای تولید این محصول کارخانه ها و برند های مختلفی مشغول فعالیت هستند که یکی از معتبر ترین آنهارویال پلاستیک کارن می باشد. اما نکته ای که باید بدانید این است که این برند کمی با برند های دیگر متفاوت است! چرا که این برند بستری را فراهم می کند که مصرف کنندگان به صدر جدول فروش بازگردانده شوند. با توجه به ساختار خاص این بطری ها، لباس کامل و منحصر به فردی برای محصولات شما خواهند بود.

ویژگی بطری پت کتابی پلاستیکی 

یکی ای محصولاتی که اغلب تولید کنندگان نوشیدنی آن را به صورت عمده خریداری می کنند، بطری پت کتابی پلاستیکی است. این بطری ها در طرح های گوناگونی تولید می شوند. همانطور که می دانید بطری های معمولی ظاهر ساده ای دارند و با توجه به این مسئله برای بسیاری از نوشیدنی ها گزینه مناسبی محسوب نمی شوند. بطری های پت پلاستیکی با بطری های معمولی پلاستیکی کاملا متفاوت می باشند. بطری های پلاستیکی آثار مخربی برای انسان و محیط زیست به همراه دارد و این در صورتی است که بطری های پت برای سلامتی هیچ ضرری نداشته و برند بازیافت بسیار آسانی نیز دارد.

همانطور که گفتیم بطری های پت در انواع مختلفی تولید شده اند و تمامی این بطری ها برای مایعات خوراکی و نوشیدنی های گوناگون مناسب هستند. با این وجود چیزی که روز به روز بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد بطری پت کتابی پلاستیکی است. از ویژگی های این نوع بطری می توان به دهانه باریک‌تر آن اشاره نمود. در واقع این دهانه باریک‌تر سبب شده است که این بطری برای نوشیدنی ها مناسب باشد. کارخانه هایی که از بطری پت کتابی استفاده می کنند عبارتند از:

  • کارخانه هایی که در زمینه تولید محصولات شیمیایی مانند جوهر نمک و شامپو و.. فعالیت می کنند.
  • کارخانه هایی که در مقیاس کم روغن آشپزی تولید می نمایند.
  • کارخانه هایی که نوشیدنی های بدون گاز تولید می کنند.

جنس بطری پت کتابی چگونه است؟

جنس بطری پت کتابی

اگر بخواهیم تعریفی برای بطری پت کتابی ارائه دهیم باید بگوییم که این بطری ها، به محصولاتی گفته می شود که متریال اصلی آن ها پلی اتیلن ترفتالات می باشد. این متریال به صورت گسترده در کشور ایران همواره مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد فراوانی در صنایع گوناگونی دارد. فرمول شیمیایی این ماده (C۱۰H۸O۴) بوده و عمده ترین کاربرد آن نیز تولیدات بطری پت کتابی است. هنگامی که این قبیل محصولات با متریال افزودنی دیگر ترکیب شوند نوعی رزین مهندسی به وجود خواهد آمد. رزین مهندسی نیز در صنایع گوناگون کاربرد بسیار زیادی دارد و در تولید پارچه، ترموفرمینگ و بطری مورد استفاده قرار می گیرد. بطری پت یکی از مهمترین محصولاتی است که از طریق رزین مهندسی به تولید رسیده و در ایران نیز می توانید این بطری ها را خریداری کنید. چرا که تولید کنندگان بطری پت کتابی پلاستیکی در کشور ایران فعالیت می کنند.

خرید اینترنتی بطری پت کتابی 

خرید اینترنتی بطری پت کتابی پلاستیکی بهترین روش برای تهیه این محصول است. چرا که با خرید اینترنتی بستری فراهم می شود که محصول مورد نظر را در هر جای کشور از مجموعه رویال پلاستیک تهیه نمایید. رویال پلاستیک کارن یکی از معتبر ترین تولید کننده بطری پت در ایران است که محصولات آن نیز قابل قیاس با محصولات خارجی است. شما نیز می توانید بطری پت کتابی و دیگر بطری های پت را از طریق این مجموعه خریداری کنید. یکی از نکاتی که باید در مورد این شرکت به شما عزیزان بگوییم قابلیت صادرات آن می باشد. مجموعه ما سال های زیادی است که با در نظر گرفتن نیاز کشور های همسایه تولیدات خود را صادر می نماید‌. شما می توانید انواع بطری کتابی را از رویال پلاستیک کارن خریداری کنید و توجه داشته باشید لیبل گذاری و طراحی این بطری ها به صورت ماشینی انجام می شود.

دسته بندی بطری پت کتابی 

بطری های پت کتابی در دسته بندی های گوناگونی تولید می شوند و هر کدام از آن‌ ها کاربرد خاصی دارند. دسته بندی بطری پت کتابی به شرح زیر است:

  • بطری کتابی ۲۵۰ سی سی
  • بطری کتابی ۴۰۰ سی سی
  • بطری کتابی ۵۰۰ سی سی در طرح های ساده و خط دار
  • بطری کتابی ۶۰۰ سی سی
  • بطری کتابی یا چهار گوش ۳۰ سی سی
  • بطری کتابی ۶۰ سی سی در فرم های مختلف
  • بطری کتابی ۱۲۰ سی سی

سخن آخر 

رویال پلاستیک کارن ارائه دهنده و تولید کننده انواع بطری های پت به خصوص بطری پت کتابی است. شما نیز می توانید برای صنایع گوناگونی این بطری ها را خریداری کنید. این بطری ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مقاومت بالایی نیز دارند. در صورت وجود هرگونه سوال و خرید بطری پت کتابی می توانید از طریق شماره های ثبت شده در سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید.

این مقاله را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید...

یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام