رویال پلاستیک کارن

شرکت تولیدی رویال پلاستیک

به دلیل ماهیت این ماده ، ایجاد خلاقیت با پلاستیک بسیار فراوان میباشد. به دلیل تنوع بالا انواع پلاستیک در رنگ های بسیار متنوعی تولید میشوند. همین مورد باعث ایجاد طرح ها و عناصر هنری فراوان شده که گاه کاربرد زیادی نیز دارند. برای مثال خلاقیت ساخت گلدن با بطری پلاستیکی که بسیار جالب میباشد. در این مطلب در بخش خلاقیت سایت رویال پلاستیک ، به صورت تصویری پنج ایده جالب برای ایجاد موارد کاربردی را به شما نمایش میدهیم.

برای شروع تنها باید چند بطری نوشابه ، دوغ ( بطری های کدر ) و بطری آب معدنی داشته باشید.

ساخت گلدان با بطری پلاستیکی دوغ

بطری های جای دوغ ها معمولا کدر بوده و رنگ سفید آن ها میتواند گزینه مناسبی برای ایجاد خلاقیت باشد. به طور کلی این بطری ها یا هر بطری کدر دیگری میتواند گزینه مناسبی برای تولید گلدان های متنوع باشد. در صورتی که بطری مورد نظر کدر باشد میتوان طرح های متفاوتی ایحاد کرد. لذا برای گل های معمولی و نسبتاً کوچک میتوان از آن استفاده کرد.

ایده های خلاقانه و خلاقیت با بطری های پلاستیکی
ساخت تراریوم با بطری های آب معدنی

ساخت تراریوم با بطری های پلاستیکی آب معدنی به دلیل شفافیت بالا و رنگ مایه آبی رنگ آن ها بسیار جالب میباشد. علاوه بر زیربالایی به دلیل حفظ گرما در محیط آن میتواند برای کاشت کاکتوس ها بسیار مناسب باشد. از طرفی به دلیل رنگ مایه آن ها در مقابل تابش نور خورشید بسیار زیبا میشوند.

ایده های خلاقانه و خلاقیت با بطری های پلاستیکی
ساخت فانوس لاکچری با بطری های پلاستیکی آب معدنی کوچک

همان طور که گفته شد بطری های آب معدنی پلاستکی دارای درصد شفافیت بیشتری نصبت به بطری های دیگر میباشند. از این رو نور را به مقدار بیشتر از خود عبور میدهند. این ویژگی باعث شده که برخلاف بطریهای نوشابه حتی در صورت گذر زمان باز هم شفافیت آن تغییری نکند. به همین دلیل یکی از موارد خلاقانه قابل انجام توسط این بطری ها استفاده از آن ها برای تولید فانوس های زیبا و شیک میباشد. بطری های کوچکتر به دلیل قطر کمتر و عبور نور از آن ها زیبایی بهتری در این زمینه دارند.

ایده های خلاقانه و خلاقیت با بطری های پلاستیکی
ایجاد ظروف تغذیه پرنده با بطری نوشابه

بطری های نوشابه به دلیل مقاومت فیزیکی مناسب برای ایجاد ظروف تغذیه پرنده ها بسیار مناسب است. شما میتوانید از بطری های ریز تر نیز در فقسه های پرنده ها استفاده کنید. با این حال به دلیل مواد درون نوشابه باید پیش از استفاده از آن به خوبی شسته شود.

این مقاله را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام