رویال پلاستیک کارن

شرکت تولیدی رویال پلاستیک

ظروف یکبار مصرف که در کف آنها علامت اختصاری(ps)جنس ظروف پلی استایرن بوده برای نوشیدنیهای خنک ودمای کمتر از ۴۰درجه بکار می برند ولی جهت بسته بندی مواد غذایی با دمای بالاتر از ۶۵ مناسب نبوده وهمچنین بسته بندی مواد غذایی چرب مانند کره ، مارگارین و … در انواع ظروف پلی استایرن ممنوع می باشد

علامت اختصاری ظروف پلی اتیلنی (PE)، پروپیلینی(PP) ، پلی استایرنی فوم‌دار (EPS) و ظروف پلی استایرنی سفید رنگ (HIPS)نشان داده‌می‌شوند برای بسته بندی و نگهداری محصولات لبنی، روغن و سرکه و مواد غذایی گرم و مرطوب بکار می رونداما برای نگهداری غذاهای داغ مثل آش و غیره مناسب نیستند.

استفاده از ظروف پلی استایرنی شفاف(GPPS) تنها برای نوشیدنی های سرد مناسب است و برای مواد غذایی داغ مثل چای و قهوه مناسب نمی باشد.

ظروف‌ یک‌بار مصرف پلی ونیل کلراید (PVC) در بسته‌بندی مواد غذایی مانند گوشت مرغ و ماهی و بسته‌بندی کپسول‌های دارویی، آدامس به کار می‌روند. بسته‌بندی با این نوع ظروف در مورد مواد خشک زیان چندانی ندارد، اما برای مواد غذایی مرطوب که امکان مهاجرت مونومر آزاد به داخل مواد غذایی و سپس بدن بسیار محتمل است نا مناسب می باشند.

این مقاله را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام