رویال پلاستیک کارن

شرکت تولیدی رویال پلاستیک

در بازار گروه بسیاری از لیوان های یکبار مصرف موجود است. از لیوان کاغذی گرفته تا لیوان های قهوه، لیوان دو جداره و موارد بسیاری دیگر از انواع لیوان های یکبار مصرف هستند. علاوه بر این لیوان های یکبار مصرف کاغذی نیز در اندازه و طرح های گوناگون تولید می شود. اکنون قصد داریم به شما عزیزان بگوییم که کدام لیوان یکبار مصرف برای نوشیدنی ها مناسب است؟ برای اینکه در تنوع لیوان های یکبار مصرف گم نشوید و بهترین گزینه را برای نوشیدن مایعات برگزینید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

هنگام خرید لیوان یکبار مصرف برای نوشیدنی چه نکاتی را باید در نظر داشته باشیم؟

هنگام خرید لیوان یکبار مصرف باید به برخی از نکات توجه کنید و با در نظر گرفتن این نکات خرید خود را انجام دهید. این نکات بسیار مهم است:

  • از لیوان هایی استفاده کنید که دو جداره باشند. لیوان های کاغذی دو جداره کاملا شبیه به فلاسک عمل می کنند و از مقاومت بسیار زیادی برخوردار هستند. این لیوان ها برای نوشیدنی های داغ بهترین گزینه محسوب می شوند. در ایران طراحی و تولید این قبیل لیوان های یکبار مصرف انجام می شوند و شما می توانید با مناسب ترین قیمت آن را خریداری کنید.
  • در جهان امروز لیوان های یکبار مصرف در شکل های مختلفی تولید می شوند و تنوع بسیار زیادی دارند. لیوان ها از نظر ظاهری به شفاف، نیمه شفاف، کاغذی و در رنگ و اندازه مختلف تقسیم بندی می شوند. شما می توانید با توجه به مصرف خود لیوان مورد نظر خود را خریداری کنید.
  • در ساخت لیوان های یکبار مصرف تغییرات بسیاری صورت گرفته است. یکی از این تغییرات تنوع جذاب و فوق العاده زیاد آن است. این محصولات از نظر ظاهری تنوع زیادی دارند. لیوان های کاغذی هر روز با یک طرح و شکل خاصی تولید و روانه بازار می شوند و دست مصرف کنندگان نیز از خرید باز خواهد ماند. البته این تنوع در ظاهر و رنگ در مدل های درب دار نیز بسیار زیاد است.
  • در چند سال اخیر برای مصرف نوشیدنی از طریق لیوان یکبار مصرف تلاش بسیار زیادی شده است. تولید کنندگان تغییراتی را در فرایند تولید لیوان یکبار مصرف به وجود آورده اند تا این قبیل لیوان ها در برابر مواد شیمیایی، اسیدی و الکلی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشند. به همین دلیل است که باید لیوان های با کیفیت خریداری کنید تا خطری برای سلامتی شما وجود نداشته باشد. برای اینکه مقاومت لیوان یکبار مصرف در برابر حرارت و گرما افزایش،پیدا کند لیوان های گیاهی روانه بازار شده اند که می توانید از آن برای نوشیدنی ها استفاده کنید.

لیوان یکبار مصرف با قابلیت بازیافت 

لیوان یکبار مصرف با قابلیت بازیافت 

یکبار مصرف بودن لیوان ها هشداری برای محیط زیست است و بی شک یکی یکی از دغدغه های افرادی که دوستدار محیط زیست هستند همین امر است. خوشبختانه امروزه با وجود تولید کنندگان ارجمند لیوان هایی تولید شده اند که ۹۰ درصد آن ها دارای خاصیت بازیافتی است و اگر به صورت درست جدا سازی شود و در کنار زباله های خشک باشد سبب کاهش،منابع پلاستیکی می شود و کره زمین را از شر پلاستیک ها خلاص خواهد کرد. بازیافت این قبیل لیوان ها دشوار نبوده و بسیار آسان است. در مورد هزینه این لیوان ها هم باید بگوییم که قیمت بسیار به صرفه و مناسبی دارند و به نسبت متریال پلاستیک خام هزینه کمتری داشته اند. 

لیوان های یکبار مصرف برای نوشیدنی ها از لحاظ فنی بسیار با کیفیت شده است. صنعت تولید ظروف یکبار مصرف پیشرفت چشمگیری داشته و امروزه از متریالی مانند ساقه نیشکر و.. لیوان های یکبار مصرف به تولید می رسد. محصولاتی که در ایران به تولید می رسد نه تنها قابل رقابت با تولیدات خارجی است بلکه در عرصه بین الملل نیز بسیار شناخته شده می باشد.

سخن آخر 

لیوان های یکبار مصرف در جهان امروز کالای پر مصرفی محسوب می شود که تقریبا همه انسان ها چندین بار از آن استفاده می کنند. استفاده از  این محصولات در غذا خوری ها و بوفه ها و رستوران ها و… متداول بوده و اما همه ما انسان ها هنگامی که لیوان در دسترس نداشته باشیم ترجیح می دهیم از لیوان یکبار مصرف استفاده کنیم. لیوان های یکبار مصرف به گونه طراحی شده اند که می توانید از طریق آن نوشیدنی سرد و گرم را سرو کنید. با این وجود صنعت تولیدات ظروف یکبار مصرف همواره یک صنعت پویایی است که در حال رشد و پیشرفت می باشد.  انتخاب خرید آن دسته محصولاتی که قابل بازیافت هستند سبب می شود که تولیدات این ظروف به سمت لیوان مستحکم تر و با کیفیت تری قدم بر دارد.

اگر قصد خرید لیوان یکبار مصرف را دارید، لیوانی را انتخاب کنید که در برابر گرما مقاومت بالایی داشته باشد و آثار مخربی برای محیط زیست نداشته باشد.  برای خرید انواع ظروف یکبار مصرف و لیوان یکبار مصرف می توانید از طریق شماره های درج شده با کارشناسان فروش رویال پلاستیک کارن ارتباط برقرار کنید و خرید محصولات با کیفیت را تجربه نمایید.

این مقاله را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام