رویال پلاستیک کارن

شرکت تولیدی رویال پلاستیک

در زندگی ما انسان ها بطری های پلاستیکی نقش بسیار زیادی را به همراه دارند. اما در کنار کاربرد این بطری ها راز هایی نیز نهفته شده است. دانستن رازهای بطری های پلاستیکی سبب می شود که شما با نگاه عاقلانه تری به این محصولات بنگرید و انتخاب مناسب تری داشته باشید. توجه داشته باشید که برخی از بطری های یکبار مصرف تنها برای یکبار استفاده تولید شده اند و با این وجود بهتر است آن ها را بیش از یکبار استفاده نکنید. چرا که این قبیل بطری ها این قابلیت را دارند که مواد شیمیایی را در سری دوم از خود منتشر نمایند‌. البته بطری هایی هم وجود دارند که از متریال پلاستیک تولید گشته اند و می توانید بارها و بارها از آن استفاده کنید بدون اینکه مشکلی برایتان به ارمغان بیاید.  در ادامه با ما همراه باشید تا به مهمترین راز های بطری های پلاستیکی بپردازیم.

راز اول: عدد های حک شده بر روی بطری پلاستیکی 

بر روی بطری های پلاستیکی اعدادی حک شده است که قبل از استفاده از آن بهتر است به این اعداد توجه داشته باشید. بطری هایی که بر روی آن ها عدد ۳ و ۷ حک شده باشد می تواند برای سلامتی انسان مشکلاتی به وجود بیاورد‌ این بطری ها تنها برای یک بار استفاده تولید شده اند و اگر مجددا از آن استفاده کنید مواد مضر و سمی از خود تولید می کنند. بدن انسان نباید در مدت طولانی در ارتباط با این بطری ها باشد. چرا که در مدت زمان طولانی بیماری های گوناگونی به وجود می آید.

اما در مقابل این بطری ها، بطری های دیگری نیز تولید شده اند که اعداد ۲ و ۴ بر روی آن ها حک گردیده است. شما می توانید این بطری ها را بارها و بارها مورد استفاده قرار دهید و این بطری ها از متریال پلی اتیلن تولید شده اند. البته بطری هایی که از پلی پروپیلن تولید شده اند نیز بسیار مناسب هستند. علامت درج شده بر روی این بطری ها نیز ۵ است و با حروف PP  شناخته می شوند. این قبیل بطری ها را می توان جزو حروف امن دانست.

راز دوم: باکتری در بطری های پلاستیکی وجود ندارد

بطری پلاستیکی استاندارد

به موضوع باکتری در بطری های پلاستیکی باید توجه شایانی داشته باشید. برخی از بطری های پلاستیکی به گونه ای تولید گشته اند که یک لانه برای باکتری ها به حساب می آیند. در واقع باید بگوییم در برخی از موارد سطح میکروارگانیسم بطری های پلاستیکی بسیار بیشتر آن مقداری است که باید باشد. هنگامی که با دستان آلوده بطری ها را لمس کنید شرایطی را به ارمغان آورده اید که باکتری در این بطری ها رشد کند و پرورش داده شود. اما راهی برای خلاص شدن از باکتری ها وجود دارد؟ بله! برای دور کردن باکتری از بطری های پلاستیکی باید با آب گرم و صابون و یا سرکه و دیگر مواد ضد عفونی کننده آن را شستشو دهید. به صورت کلی بیشترین تهدید بهداشتی که بد استفاده از این بطری ها به وجود می آید مشکل میکروبیولوژیکی می باشد.

راز سوم : به قسمتی که آب از آن خارج می شود توجه نمایید!

شرکت های تولید کننده آب مدنی هنگامی که بطری های آب را عرضه می کنند این را بیان کرده اند که آب درون بطری له کوهی تعلق دارد که میان افراد جامعه نیز بسیار معروف می باشد و مردم نیز با این تفاصیل بیشتر مشتاق می شوند که این بطری ها را خریداری کنند. بطری های ابی که خریداری می کنید در بیشتر مواقع مانند آب های موجود در خانه های خود هستند و هیچ تفاوتی میان آن ها وجود ندارد. پس به این نکته توجه داشته باشید که شرکت منبع آب مورد نیاز خود را معرفی نماید.

راز چهارم: نوشیدنی هایی که از مشتقات آب درون بطری هستند! 

شرکت هایی که در زمینه تولید بطری های آب فعالیت می کنند می توانند محصولاتی را که بر پایه آب است و از آب تولید می شود را نیز عرضه نمایند. این محصولات با طعم دهنده های گوناگونی تولید می شوند. هدف نهایی از تولید این محصولات جذب ورزشکاران و جوانان است. به همین دلیل بطری های آب را با روش های گوناگون و با استفاده از طعم دهنده های مختلف تولید می کنند و به بازار نیز عرضه می نمایند. این تولیدکنندگان بیان کرده اند که این نوشیدنی ها سالم هستند اما بهتر است محتاطانه عمل نمایید و به سلامتی خود اهمیت دهید و در نهایت تولید کننده معتبری را برای خرید انتخاب کنید.

راز پنجم : انتخاب تولید کننده معتبر برای خرید بطری های پلاستیکی 

در جهان امروز با توجه به افزایش جمعیت، نیاز انسان ها نیز افزایش پیدا کرده است و این امر برای تمامی محصولات صدق می کند. بطری های پلاستیکی نیز از جمله محصولاتی است که در هر خانه ای وجود دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است برای خرید این بطری ها  تولید کننده معتبری را بیابید و بطری های پلاستیکی را با خیال آسوده خریداری کنید. ما ادعا نداریم که بهترین تولید کننده هستیم اما این تضمین را می دهیم که با کیفیت ترین محصول را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

این مقاله را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام