رویال پلاستیک کارن

شرکت تولیدی رویال پلاستیک

مصرف قاشق و چنگال یکبار مصرف

مصرف قاشق و چنگال یکبار مصرف پس از کرونا چگونه بوده است.در این مقاله به تاثیر کرونا بر صنعت پلاستیک می پردازیم.همراه با رویال پلاستیک باشید.صنعت پلاستیک و ظروف یک‌بار مصرف این روزها که تمام مناطق دنیا درگیر شیوع ویروس کرونا و زندگی همراه با آن هستند، بسیار موردتوجه قرار گرفته است زیرا طبق پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی سازمان بهداشت جهانی پلاستیک‌ها به نوعی محافظ جان و سلامت انسان‌ها شناخته است  که باعث  افزایش تقاضای مصرفی این محصولات شده است .

در کشور ما نیز اثر ویروس کرونا بر میزان مصرف پلاستیک‌ها و به‌ویژه ظروف یک‌بار مصرف به وضوح آشکار است زیرا از یک سو ظروف چندبار مصرف معمول که همیشه در رستوران‌ها و محافل عمومی به‌کار برده می‌شدند اکنون با ظروف یک‌بار مصرفی که قابلیت شست‌وشو و ضدعفونی شدن داشته باشند، جایگزین شده‌اند و تقاضای بیشتری برای پلاستیک‌ها شکل گرفته است.

خرید قاشق چنگال کارد پارس

در سال‌جاری با شرایط متفاوتی که در دنیا هم بی‌سابقه است، مواجه هستیم. بیشتر تقاضای مصرفی این روزها به سمت و سوی استفاده از ظروف بسته‌بندی که قابلیت نفوذ کمتری دارند و به اصطلاح با امنیت بیشتری همراه هستند تغییر فاز داده است. به‌طوری که حتی صاحبان نذورات مایل هستند که در کنار اجابت نذرهای خود، سلامت مردم را موردتوجه قرار دهند. از این‌رو تقاضای بالایی برای بهره‌بردن از ظروف با بسته‌بندی مطمئن‌تر ایجاد شده است.

بنابراین نه تنها حجم تقاضای ظروف یک‌بار مصرف تغییر کرده است بلکه در استفاده از نوع محصولاتی که تاکنون خریداری می‌شد نیز تحولاتی رخ داده است.

پیش از شیوع ویروس کرونا عموم محل‌های پرتردد، شرکت‌ها، رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی از ظروف چندبار مصرف استفاده می‌کردند. اما درحال‌حاضر فرهنگ مصرفی آنها تغییر کرده و مایل هستند از ظروف یک‌بار مصرفی که قابلیت ضدعفونی کردن دارند استفاده کنند. حتی مصرف‌کنندگان پیشین ظروف یک‌بار مصرف نیز به سمت محصولاتی که قابلیت شست‌وشو یا قرار گرفتن در ماکروویو را داشته باشد جذب شده‌اند.

خرید قاشق چنگال رویال

در گذشته قاشق و چنگال‌ها به‌شکلی فله‌ای، بدون روکش و در معرض هوا در دسترس عموم قرار داشت اما درحال‌حاضر متولیان تهیه و پخش مواد غذایی سعی می‌کنند که قاشق و چنگال را به‌صورت تک و پلمب شده(به صورت پک های تک نفره قاشق و چنگال ) به‌کار بگیرند تا از این طریق بتوانند اطمینان خاطر را در مشتریان ایجاد کرده و به ادامه فعالیت خود بپردازند. بنابراین از این مسیر تقاضای ظروف یک‌بار مصرف با رشد قابل‌توجهی همراه بوده است.

شرکت تولیدی رویال پلاستیک جهت حفظ سلامت مشتریان کلیه محصولات کاتلری(قاشق ,چنگال,کارد) این شرکت را به صورت پک های تک نفره قاشق چنگال رستورانی ارایه  نموده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت سفارش پک های قاشق چنگال با واحد فروش شرکت تولید رویال پلاستیک تماس حاص نمایید.

 

این مقاله را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام